• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo iedereen!

NewG

Detailing rookie
29 mei 2022
4
15
Dag allemaal!
Ik ben reeds jarenlang actief als cardetailer, af en aan hobbyist alsook professioneel...en sinds kort zelfstandig begonnen!
Persoonlijk heb ik 'het vak' geleerd als werknemer bij Mercedes Amg-Benelux in de jaren 2001-2009, waar ik toen nog modeshows, events en showroomverzorging deed.
Na heel wat tegenslagen, zoals een motoraccident etc, had ik het opgegeven voor jaren en werd dit puur een hobby om de eigen wagen te onderhouden.
Tot 2j geleden ik mijn vriendin ontmoette en zij was meteen onder de indruk van mijn kennis rond auto's en het onderhoud ervan.
Zij spoorde mij aan hier terug iets mee te doen en wilde het zelf ook leren, hiermee gingen we vrijwel meteen samen mee aan de slag.
Het resultaat mag er dan ook zijn ondertussen, na heel wat werk achter de schermen, zijn we kortgeleden opgestart met volle passie!

Zeer leuk en spannend jaar dus voor ons en hoop ook hier meerdere inzichten, meningen en vakkennis te delen met elkaar.
 
Laatst bewerkt: