• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hallo ik ben michael

dannydehert zei:
Ik vind het wel chique die kleuren combinatie en alles op elkaar afgestemd echt knap...
Enkel dat stuur vind ik :-&

de stuur heb ik zelf gemaakt heb er zelfs al een 1ste prijs mee behaald:jippie
en je krijgt er veel bekijks mee ook als je bij de stoplichten staat en mensen naast je staan en ze zien die stuur dan moeten ze lachen en geregeld zie je de duim om hoog komen.

aron147 zei:
hee audio!! dat vind ik wel ECHT leuk!!

die versterker heb ik ook gehad (de 4 kanaals 160.4 met x-ion 165 fronts + hx12phase br sub)

wel respect voor AL dat werk, en zo op de foto gezien, een prima afwerking!

hahaha bedankt ik heb zelf de versterker nog niet zo lang een maandje maar hij doet goed z,n best.
zo gauw er binne kort een meeting is waar je je db kan meten wil ik eens zien hoe veel db er uit te halen valt.

op de foto ziet de afwerking er wel redelijk uit maar in het echt zie je toch gauw wat foutjes maar daar ben ik nog flink mee bezig.

jeffrey rallye zei:
Dan zul je misschien dit jaar ook wel bij DSl meeting staan in utrecht.. :auw ;)

nee dat is geen meeting voor mij.
ben er 1 keer geweest heb me toen aardig verveeld
ik ga liever naar meetings en evenementen waar je met alle merken terecht kunt.
meestal gaan we dan met een autotje of 12 dat maakt het dan nog gezelliger:jippie

dannydehert zei:
Als je het stuur zelf gemaakt hebt: respect! Want het is niet gemakkelijk denk ik.
Zo zie je maar dat een enkele mening niet veel uitmaakt ;)
klopt er heefd heel wat uurtje aan werk aan gezeten maar het is wel leuk om te doen.

vandaag andere led knipper lichten er in geplaatst de andere waren helemaal verweerd nu maar hopen dat de winter eens afgelopen is dan kan ik mijn auto eens flink gaan poetsen.
er zit nu flink wat stof op ;-(