• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo! *Nieuwe auto*

Tom25

Detailing addict
2 okt 2017
11
70
34
Zal mezelf ook even voorstellen! Ik ben Tom, en inmiddels al weer 4 jaar in het bezit van een white on white 500 Abarth uit 2008. M'n aandacht wat detailen betreft heeft wat ups en downs gehad, en nu vind ik het wel weer eens tijd om er wat serieuzer mee bezig te zijn.

Dit is de auto in kwestie:

aw2sfl.jpg


*Update december 2020*

Ik vond het na 7 jaar Abarth rijden zo langzaamaan wel eens tijd worden voor iets nieuws. Na lang twijfelen tussen verschillende hot hatches kwam er ineens een zo goed als nieuwe Renault Clio RS Trophy op m'n pad. Het detailen stond al een tijdje op een laag pitje maar met deze fantastische kleur heeft ook die hobby weer een boost gekregen :D

Ben nog niet in de gelegenheid geweest om mooie foto's te maken, maar om jullie een idee te geven;

IMG_20201121_160724.jpg

IMG_20201121_160739.jpg
 
Laatst bewerkt: