• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hallo!

Robinn

Detailing rookie
10 dec 2014
2
0
48
Even mezelf voorstellen, mijn naam is Robin uit Pijnacker.

Ik ben/was helemaal geen autopoetser, wasstraatje "did the job" voor mij.....tot ik vorige week een nieuwe (2e hands) antraciet-grijs Ford fiesta-tje kocht voor mijn vrouw met de nodige krasjes en ingedroogde vogelpoep op de lak. Zodoende het wereld wijde web eens opgedoken om te zien wat de mogelijkheden zijn om dit weg te nemen en zodoende hier uitgekomen.

Ik zag dat de shop lekker dicht in de buurt zit en snel een keer langsgereden om mijn eerste "setje" op te halen. 's-Avonds direct aan de slag gegaan (kan binnen staan) en het dak en de kap gepoetst en het weekend de rest gedaan, het resultaat is nog niet super maar wat een verbetering haal je hiermee!


Het is zelf zover dat ik mijn leaseauto (mazda6) onderhanden heb genomen......


Om de Ford nog beter te krijgen zal ik nog wel een keer langs de mannen van de shop gaan voor advies hoe het een en ander aan te pakken om zo in stappen naar een mooi resultaat te werken.


Gr,


Robin
 
Hoi Robin welkom op het forum. Advies via de shop is prima, maar vergeet ook niet alle info die je via het forum kan lezen. Veel succes met al je plannen.