Mijn naam is Eric ik ben 50 jaar jong en woon in Wijlre een klein dorp in Zuid-Limburg. Ik lees al ruim een jaar heel veel op het Carclean Forum en heb hier echt enorm veel informatie afgehaald. Ook heb ik hier veel tips en dingen voorbij zien komen waarvan ik het bestaan niet eens wist. (bv. kleien , dappen enz. )
Heb in dit jaar ook al diverse bestellingen gedaan en diverse producten zijn in mijn bezit , ik denk dat dit alleen nog maar zal toenemen .
Op dit moment ben ik in het bezit van een Scenic uit 2003 en een Peugeot 107 uit 2010.
Ik wil op deze manier dan ook iedereen alvast bedanken voor de nuttige en zeer duidelijke informatie die jullie via dit Forum verstrekken .
Groetjes Eric oet Wielder
Heb in dit jaar ook al diverse bestellingen gedaan en diverse producten zijn in mijn bezit , ik denk dat dit alleen nog maar zal toenemen .
Op dit moment ben ik in het bezit van een Scenic uit 2003 en een Peugeot 107 uit 2010.
Ik wil op deze manier dan ook iedereen alvast bedanken voor de nuttige en zeer duidelijke informatie die jullie via dit Forum verstrekken .
Groetjes Eric oet Wielder