• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Halverwege detail

CarloZz

Detailing addict
2 sep 2010
26
60
1000023555.webp
1000023558.webp
1000023556.webp
1000023560.webp

Gisteren weer lekker bezig geweest aan de Astra! Het was natuurlijk 500°C buiten dus vroeg richting wasbox om het beestje lekker te wassen en, aangezien het toch rustig was, ook maar meteen in de schaduw gekleid. Helaas geen 'before' foto's, maar geloof me dat het weer eens nodig was. Denk een jaar of 6 geleden het volledige exterieur goed aangepakt en nu weer tijd voor een grote beurt. Nu lekker glad en van het weekend polijsten.

Het is een Astra G uit 2003 die ik inmiddels ruim 12 jaar in mijn bezit heb. We hebben veel meegemaakt dus ik zorg er goed voor :)

Bedankt, jij hebt ook nog een exemplaar zie ik Ja zonde, maar aan de andere kant worden ze wel steeds unieker. Zeker de afgetrapte die nog rondrijden, mogen van mij wel richting sloop. Als er dan ook nog een nette spatlap voor onder hangt, is dat mooi meegenomen haha.

• Leuk
Reacties: MartijnMG