• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Handige Meg's flesjes van op de meeting

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik zag o.a Dennis en Adrie met van die handige spuitflesjes van Meg's met producten als de menzerna erin. Lijkt me erg handig aangezien je dan niet meer met de hele fles van het product loopt te slepen. Zijn deze flessen ook in de shop te koop? Ben ze namelijk nog niet tegengekomen!
 
Mirror Glaze Dispenser Bottle

Helaas nog zonder omschrijving en foto! :schaam

We moeten binnenkort een inhaalslag doen hiermee, maar dit zijn de flesjes!
 
Tim zei:
Mirror Glaze Dispenser Bottle

Helaas nog zonder omschrijving en foto! :schaam

We moeten binnenkort een inhaalslag doen hiermee, maar dit zijn de flesjes!

Thanks Tim, duw dr meteen een paar in mijn winkelmandje voor de volgende bestelling!

PS: Helemaal gelijk wat betreft de website. Ik browse vaker wel eens door de shop en kom dan producten tegen waarover ik wel wat meer info zou willen. Als ik dan bij het product beland staat er geen omschrijving en geen picca. Zou erg handig zijn als dit bij alle producten vermeld zou staan! ;)
 
zou mooi zijn..

kwam laatst ik ets bij PoorBoys tegen (weet zo niet meer wat precies) waar ik me afvroeg wat het nu precies was, en dan kun je wel googlen maar daar kom je ook niet altijd even goed uit..

maar goed dat jullie bezig blijven met het updaten van de nieuwe producten, begrijp best wel dat het soms moeilijk is om al die nieuwe producten te plaatsen en dat er dan ook direct wat bij staat icm een foto
 
Even een vraag tussendoor zonder een nieuw topic aan te maken...

Zag dat er ook sprayers waren voor op de Poorboy's flessen ( bv. Natural Look Dressing ) maar kan deze nergens vinden. Mocht je ze hebben onder welke naam en voor welke producten van PB zijn ze allemaal geschikt?

EDIT: Deze bedoel ik eigenlijk... Weet alleen niet hoe ik de link goed krijg :(

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/QD_Quick_Detailer_Plus_473ml_PB-QD-16_101019
 
Of ze los te koop zijn weet ik niet, zie ze niet staan. Wel een PB spraybottle.

Van Meguiar's Professional zijn ze er wel...
 
Deze bedoel je bv. ?

https://www.Carclean.com/product/Meguiars_Professional/Standaard_Sprayer_D110516_100632

Past op 945ml, aansluiting hetzelfde als de 473ml neem ik aan?
 
Yup, die bedoel ik. Zijn wel bedoeld voor Meg's flesjes, dus ik weet niet of je ze zo op een Poorboy's fles kunt draaien... (misschien dat iemand hier dat al heeft geprobeerd?)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]