• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hans Klok Actie - Maak kans op gratis kaarten voor Hurricane!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.697
200
Berkel en Rodenrijs
Hans Klok Actie - Maak kans op gratis kaarten voor zijn spectaculaire show Hurricane !

Van 13 november t/m 24 december maak je met je aanschaf bij Carclean.com kans op 2 kaarten (t.w.v. € 100,-) voor de theatervoorstelling Hurricane van Hans Klok, dé illusionist van Nederland. De voorstelling vindt plaats op 12 januari 2011 in het Nieuwe Luxor Theater in Rotterdam.

We hebben 2 sets van 2 kaarten die we gaan verloten onder alle orders vanaf € 50,- én waar de orderreferentie: Hans Klok is ingevuld. Je ordernummer is je lotnummer en de winnaars worden aan het eind van het jaar bekend gemaakt.

Alleen op tijd (vóór 25 december 00.00u) geplaatste én betaalde orders mét de orderreferentie Hans Klok komen in aanmerking.



 
Laatst bewerkt door een moderator:
De eerste orders met de referentie 'Hans Klok' zag ik zojuist in ons systeem staan. :ja

Zijn er forumleden die de show (elders) al gezien hebben trouwens?
 
Zeg, is Hans Klok op ons forum in de ban ofzo? We dachten toch weer een leuke actie bedacht te hebben, maar niemand reageert op dit topic?! :zzz:
 
Zal de code proberen in te vullen als ik er aan denk, wacht nog even op de nieuwe Dodo's voor ik bestel.

Niet mijn ding de hele 'magische' act maar ik zou het wel gerust eens willen zien, mooie actie !
 
Ssssst, wilde het zo stil mogelijk houden, zodat ik meer kans maak om te winnen ]d~^

@Coinman: je hebt toch een ordernummer (was het een bestelling boven de 50,-)?
 
De afgelopen week 2 orders geplaatst, maar eerlijk gezegd was ik deze actie totaal vergeten...:schaam
 
Yep, ik reed weer eens een kleine kilometer om van werk naar huis en mijn stuur had ineens een afwijking naar rechts... De motor sloeg af precies voor het pand van... Carclean.
Moest toen toch snel even de aanbieding van de PRO-900 meenemen. Drive by, pick up and leave zeg maar.
 
Bedank Hans ! Had ze allebei bij actiecode ingevuld... tja dat ging nie werken...

*moet nog even excuus verzinnen voor deze domme actie*
 
Beiden werken hoor, dat had ik al geregeld. ;)

De deelnemers zijn in de hoed gegooid en de winnaars zijn bekend:

De heer Kranenburg uit Leiden en de heer Mastwijk uit Poeldijk. Gefeliciteerd en veel plezier!