• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Happy wife happy life

Matsu

Detailing guru
2 aug 2018
416
153
49
België
Onder het motto happy wife happy life vrouwlief haar beamer eens grondig aangepakt.
20210804_150139.jpg

20210804_150207.jpg
 
Aardige klus geweest maar helemaar weer fris en goed beschermd, hij staat er weer blinkend bij mooi mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Matsu
Lekker resultaat behaald. Staat er weer strak bij.

En nu is het vanavond feest thuis:p
Zal al blij zijn dat ik na een zoveelste bestelling bij CC geen bedenkelijke blik krijg als de koerier ermee aan de deur staat:yum
En ik moet toegeven dat ik de auto wat verwaarloosd had, naar mijn normen toch, wegens tijdsgebrek en geen plaats omdat er steeds auto's van klanten in de garage staan.
 
Haha :joy: is wel herkenbaar hoor het verhaal met de bestellingen. Daarom laat ik ze de helft van de tijd op het werk bezorgen. Alleen vandaag betrapt met het in de was gooien van de doeken. Nee zonder gekheid. Ik krijg inderdaad ook wel erg vaak die blik.

Prima goedmakertje toch zo? Kan ze er weer een flinke tijd tegenaan.
 
  • Grappig
Reactions: Timo84 en Matsu

Vergelijkbare onderwerpen