Beste detailers,
Op mijn werk werd ik gevraagd of ik een cabriodak kon schoonmaken van een fiat 500, uitdagingen hou ik wel van dus ik ben eraan begonnen.
Zo was het dak eerst, ik ben begonnen met een warm water mengsel met Biotex, goed ingeborsteld, met de extractor meerdere passes, uitgespoeld met water, dat weer droog gemaakt met de extractor. Na een paar keer herhaald te hebben heb ik een 'zure' bekledingsreiniger van een niet nader te noemen merk gebruikt en daarna met apc 1:10. Na zo'n 2 uur ben ik gestopt en heb ik het dak laten drogen. Zie hier het resultaat:
Dit is niet het resultaat wat ik hoopte te halen, ik denk dat het resultaat nagenoeg perfect moet kunnen, maar ik heb het idee dat de producten die ik heb gebruikt niet voldoen, heeft iemand een idee wat ik kan proberen, of alle stappen die ik al heb gedaan opnieuw proberen?
Met vriendelijke groet,
Arno
Op mijn werk werd ik gevraagd of ik een cabriodak kon schoonmaken van een fiat 500, uitdagingen hou ik wel van dus ik ben eraan begonnen.

Dit is niet het resultaat wat ik hoopte te halen, ik denk dat het resultaat nagenoeg perfect moet kunnen, maar ik heb het idee dat de producten die ik heb gebruikt niet voldoen, heeft iemand een idee wat ik kan proberen, of alle stappen die ik al heb gedaan opnieuw proberen?
Met vriendelijke groet,
Arno