• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hars spetters op de pas gepoetste lak

Stefan2011

Detailing trainee
18 mei 2009
14
47
Vandaag me eigen eens stevig gegeven en in een recordtijd van 6 uur de wagen gewassen, gekleid, gecleand, gepolished en in de wax gezet

De wagen daarna buiten laten staan en net toen ik em naar binnen wilde zetten bleek dat de lak helemaal ruw was.
De auto heeft de hele middag in de zon onder een boom gestaan, dus helemaal onder de fijne hars spetters 8-())

Met quick detailer en een doek ging het er heel snel af allemaal gelukkig :cool

Ik vraag me af of ik nu niet een deel van de wax behandeling heb tenniet gedaan door er met quickdetailer overheen te gaan :weetniet

dat zal wel heel erg mee vallen hoor, ik loop zelf veel shows af met mijn auto en zet hem maar af en toe in de was maar regelmatig gaat de PB quick detailer eroverheen maar merk niet dat de waslaag er heel snel af gaat, hij blijft zowiezo spiegelglad en houdt nog steeds de wetlook effect (gebruikte spullen zijn PB black hole en EX-P sealant)