• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hart voor auto’s 2024

Ik ben hier nog nooit geweest. Hoe gaat het met parkeren hier? Is dat gewoon hutje mutje op elkaar. Of kun je ook nog ergens je auto "showen" met andere liefhebbers?
 
Foto van internet
IMG_7827.jpeg
 
Ik ben hier nog nooit geweest. Hoe gaat het met parkeren hier? Is dat gewoon hutje mutje op elkaar. Of kun je ook nog ergens je auto "showen" met andere liefhebbers?
Ik weet niet of je dit bedoelt, maar je hebt parkeerplekken voor bezoekers en plekken op een showpaddock (dat is dan een ander ticket).
Voor zover ik het begrijp.
Ik heb dus via VAG Tours een ticket voor club-showpaddock.
Ik weet niet hoe het parkeren voor bezoekers eruit ziet.
 
ik zag "showplekken" bij de "tribune" nu is het lang geleden dat ik bij het TT ben geweest, maar achter de hoofdtribune hebben ze ook behoorlijk wat plek, dus misschien dat daar wat komt te staan?
 
Dat de zon scheen was volgens mij ook het enige positieve aan dit evenement.

Iedereen die ik hoor die er is geweest (of een poging tot heeft gedaan) heeft uren in de file gestaan en er schijnen weer auto’s bekrast te zijn.

Een kennis was om 6u uit Zutphen weggereden en die stond om 14.30u nog in een rij te wachten om het terrein op te kunnen.
 
@Juffer1 , ik ben trouwens wel nieuwschierig waar hij langs is gereden… het circuit ging om 8:00 open, en volgens Google is Zutphen 1 uur en 23 min rijden… dus tenzij hij/zij/het/weetikveelwatertegenwoordignogmesris over België is gereden, vind ik het bijzonder knap dat hij er zo’n 8 uur over gedaan heeft
 
Hij is 4x naar een ingang gestuurd door verkeersregelaars waar hij aangekomen bij het hek werd teruggestuurd en wederom achterin de rij mocht aansluiten.

Als je op de paparazzi pagina van het evenement kijkt dan was hij zeker niet de enige.
 
  • Verdrietig
  • Grappig
Reactions: RoyR en Cordoba
Ik heb zo het idee dat als die Cobra zich zo op de openbare weg vertoont, ie direct een WOK-status krijgt (scherpe uitstekende delen, van de bumpersteunen van de verwijderde voorbumper).
 
Hij is 4x naar een ingang gestuurd door verkeersregelaars waar hij aangekomen bij het hek werd teruggestuurd en wederom achterin de rij mocht aansluiten.

Als je op de paparazzi pagina van het evenement kijkt dan was hij zeker niet de enige.
Ook al gelezen dat mensen om het circuit heen gereden zijn om aan de andere kant een ingang te pakken, en dat was blijkbaar heel veel sneller dan gewoon aansluiten.
 
  • Grappig
Reactions: RoyR
Ik vond het echt een superleuke dag!
Het wachten viel mij mee, ik denk omdat we met VAG Tours bijtijds waren (7.30 verzamelen op parkeerplaats vlakbij, en 8.30 erheen rijden).
P_20240317_085657_1.jpg

Het Zonnetje voelde zich enorm thuis op het circuit:
Screenshot_20240317-201041117_1.jpg

En stond daarna natuurlijk te shinen tussen zijn clubgenoten.
P_20240317_102039_1.jpg

P_20240317_153451.jpg

Was erg gezellig met @Drifter @Nick Bakker @mfmeijer & @Bumpy, het circuit is groot maar gelukkig was er Het Zonnetje als meetingpoint. Die genoot uitgebreid van alle aandacht!