• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Havanna

netjes, zonder meer.

geen andere optie voor het opbergen van de pads ?
zo ontstaat er toch een risico van vervuiling of zie ik dat verkeerd?
 
Tja kan weinig meer zeggen , maar lijkt net of je in een winkel staat daar:D

Zekers een mooi opgeborgen geheel:)^ :cool:
 
Nou Patrick, dat ziet er erg netjes en overzichtelijk uit.
Heel mooi. :heart_eyes: Vooral de witte achtergrond is goed gekozen.
Je zult toch wel een voldaan gevoel hebben na de metaformose of niet?
Mijn complimenten!
 
Echt super! Zoiets wil ik in de toekomst ook in mijn garage maken. Heb nu alles in een magazijnkast staan. Toppie hoor!
 
Is dit de Apeldoornse dependance van CC??:D Ziet er echt top uit hoor. Ik kom eerdaags wel eens een kijkje nemen:)
 
zeg havanna, ik heb hier nog een klein schuurtje die ook wel omgetovert wilt worden naar zo'n mooie etalage :-b

dus mocht je je nu eens vervelen in het weekend bel even aub ;)

ziet er super uit hoor dikke pluim en credits!!!!
 
Enige wat ik nog mis::)_[]
- Koffie apparaat
- Comfortabele zithoek
- Parfumerie proefstrookjes waar ze geurtjes op spuiten

Kom ik graag goed gemutst bij je op bezoek voor een dagje in de schuur.
Met een bakkie koffie op de bank en af en toe snuiven aan een geur van de producten die je daar hebt staan.
Gebak zorg ik dan wel voor.

Ziet er werkelijk zeer verzorgd uit moet ik zeggen en lijkt me heerlijk om daar wat vandaan te pakken.

Greetz,
Aficior
 
De afgelopen maanden qua detailing rustig aan doorgegaan in hetzelfde tempo. Qua aanschaf van nieuwe spullen is er daarom weinig vernieuwends bijgekomen, uitzonderingen daargelaten als de Iron X, wat sanding pads, lakstiften, en de Wolfgang familie is inmiddels weer herenigd. Ook het nieuwe DA Microfiber Correction System is niet aan de dans ontsprongen, iets waar jullie overigens nog een review tegoed van hebben maar dat terzijde ;)

Gezien de huidige ontwikkelingen aan het thuisfront (de detailster in spé wordt nog steeds de 23e augustus verwacht) en de continuïteit in het zakelijke detailverhaal, daarom besloten om de VW cabrio aan de kant te zetten en op zoek te gaan naar een busje. Het oog viel in eerste instantie op een zwarte VW Caddy van 2009, nog net geen 40k gelopen en met full options (leer, DSG-bak, Xenon, alles electrisch, etc etc). Kwijlen met hoofdletter K dus. De (bedrijfswagen)dealer dacht daar kennelijk net zo over, want kennelijk waren de cilinders van 24 karaats goud o.i.d....

Meneer vroeg de spreekwoordelijke hoofdprijs voor het karretje :|~*
Aangezien ik het vertik om een financiering voor een auto af te sluiten daarom besloten om verder te kijken naar iets heel goedkoops en rustig aan de resterende €€€€ bij elkaar te sparen om op een later moment nog maar is te gaan kijken naar een Caddy :ja

Alsof de }:)w er mee speelde, exact die dag erna dacht de Golf cabrio er het zijne van en besloot een flinke witte rookwolk uit te blazen. Nieuwe paus denk je dan, ja de groeten, de koppaking was exit! =-o
Vervolgens besloten 'm dan maar gelijk voorgoed gedag te zeggen. De dag erop direct actie ondernomen en met veel geluk een prima Citroen Berlingo kunnen vinden. Gekocht van de eerste eigenaar, volledige NAP-historie en onderhoudsgeschiedenis erbij, amper 125k gelopen, en een 1.8 diesel torretje in de voortrein, lekker zuinig dus.

Berlingo.jpg





Laktechnisch is ie in redelijke staat, helaas altijd door de wasstraat geweest dus bezaaid met groffe swirls en krassen.
Een testspot van de rotary met een schaap en wat Powergloss, nabewerkt met wit/M105 en groen/M205 op de DAP leverde best een aardig resultaat op, maar met een detailersoog bekeken zal je zien dat er nog genoeg ellende in zit.
De lak laat het toe om gewetsand te worden, ik ben dit nu serieus aan het overwegen.

Afgelopen week trouwens een afspraak gemaakt bij de reclame en beletteringsboer om de bus te laten bestickeren.
Verdere plannen zijn een mooi setje wielen, en uiteraard de inrichting geheel naar eigen idee en voorzien van allerlei faciliteiten in te gaan richten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan diverse lades/kastjes, 230V aansluitingen, koelkastje, Senseo apparaat, etc etc. ;)

Voorlopig dus weer genoeg te doen en te knutselen, keep u posted!

Goed weekend gewenst :cool: !

P@rick
 
Jammer van de cabrio, maar een mens moet wat :confused:
Handig is de nieuwe witte in ieder geval en een goede kleur als achtergrond voor een logo

Ik merk steeds dat een HD maar weinig water gebruikt, misschien wel een tankje meenemen
Generatortje aan boord voor de apparaten
Dan kan je met de HD overal en nergens op locatie werken (onthard water mee :weetniet )

Succes met uitdenken

Hans
 
Nog niet eens over nagedacht Hans :cool:
Gemiddeld genomen iets van 450 l/h verbruik dacht ik, al sta je nooit een uur lang te spuiten natuurlijk.
Hoofdzakelijk foamen en HD-afspuiten, ik gok hooguit een kwartier a 20 minuten? Een tankje van 200-250 liter is dan ruimschoots voldoende (je hebt tenslotte ook spoelwater nodig).
Ga e.e.a. is bekijken, ook qua haalbaarheid m.b.t. het gevraagde vermogen van zo'n spuitkanon. Was er al over uit dat er minimaal een 1400 W zuivere sinus omvormer in moet komen, is kijken wat de meerprijs is van een nog groter exemplaar.

Bedankt voor het meedenken zover ,^^
 
Leuk om weer eens wat van je te lezen P@.
Van de gezinsuitbreiding had ik totnutoe even gemist denk ik maar evengoed nog proficiat met de komende gezinsuitbreiding. Gek is dat, het lijkt wel of auto's het voelen als je ze in wil gaan ruilen. Spontaan ontwikkelen ze een storing alsof ze je willen straffen voor je gebrek aan loyaliteit.
Nette bedrijfsauto, ondanks de staat van de lak maar ik twijfel er niet aan dat je dit voortvarend aanpakt. Ben erg benieuwd naar je verslag van het wetsanden van de hele auto:-"