Hallo allemaal!
Even voorstellen, Jasper Mous, nu nog 19jaar. Verdere hobby's buiten auto's zelf zijn fotografie en film (Canon 7D) en audio. (eigen luidsprekerbedrijfje)
Mijn pa wil over niet al te lange tijd een mooie MX-5 kopen, dus heb ik besloten dat ik hem maar eens goed ga poetsen.
Omdat ik een enorme auto-freak ben, heb ik de eerste basis bestelling al geplaatst en ontvangen:
- Mothers California Gold Car Wash
- Mothers California Gold spray wax
- Mothers Fender Well Brush
- Jumbo spons
- 2x Yellow All Purpose Microfiber Towel
- Waffle Weave Drying Towel
- Poor Boys Natural Look Dressing
- Poor Boys Mega Plush (gratis, bedankt!!)
Grappig dat ik de spullen al in huis heb, maar we nog geen auto hebben, haha.
Wel meteen vraagje, ik ben nog op zoek naar spullen voor:
- RVS uitlaat schoonmaken... de auto die pa op het oog heeft, heeft een mooi dubbel RVS uitlaatsysteem, maar is wat viezig geworden....
- Motor ruimte schoonmaken... hier hoor ik zeer verschillende meningen over. Wel of niet stromen water er overheen, welk spul, etc...
Morgen weer naar een auto kijken, zodra we zeker weten welke het gaat worden, plaats ik een foto.
Groetjes en bedankt,
Jasper
Even voorstellen, Jasper Mous, nu nog 19jaar. Verdere hobby's buiten auto's zelf zijn fotografie en film (Canon 7D) en audio. (eigen luidsprekerbedrijfje)
Mijn pa wil over niet al te lange tijd een mooie MX-5 kopen, dus heb ik besloten dat ik hem maar eens goed ga poetsen.
Omdat ik een enorme auto-freak ben, heb ik de eerste basis bestelling al geplaatst en ontvangen:
- Mothers California Gold Car Wash
- Mothers California Gold spray wax
- Mothers Fender Well Brush
- Jumbo spons
- 2x Yellow All Purpose Microfiber Towel
- Waffle Weave Drying Towel
- Poor Boys Natural Look Dressing
- Poor Boys Mega Plush (gratis, bedankt!!)
Grappig dat ik de spullen al in huis heb, maar we nog geen auto hebben, haha.
Wel meteen vraagje, ik ben nog op zoek naar spullen voor:
- RVS uitlaat schoonmaken... de auto die pa op het oog heeft, heeft een mooi dubbel RVS uitlaatsysteem, maar is wat viezig geworden....
- Motor ruimte schoonmaken... hier hoor ik zeer verschillende meningen over. Wel of niet stromen water er overheen, welk spul, etc...
Morgen weer naar een auto kijken, zodra we zeker weten welke het gaat worden, plaats ik een foto.
Groetjes en bedankt,
Jasper