• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Help auto in collinite 845 maar regen...?

PeterSpijker

Detailing rookie
2 okt 2009
30
0
Hoi allemaal,

ik heb net mijn auto van een laagje collinite 845 voorzien maar nu is het gaan regenen voor dat ik de mogelijkheid had om deze uit te poetsen.

Hoe nu verder?

ik ben toen v ergeten een maand of 2 a 3 geleden, me achter stukje van het dak (bovenkant kofferbak zeg maar)
vergeten uit te poetsen...

nu krijg ik het er NIET meer af.. ook niet met apc..
ook niet met klei..
ook niet met boenen..

ik denk dat ik er eens autoglym intensive tar remover, of pure apc erop spuit

direct gaan boenen als een gek... Als het droog is opnieuw met 845 erover, en dat verwijdert de laatste restjes.

Sorry jongens, ben in slaap gevallen tijdens het wachten op iets droger weer...:lol

Ik kijk morgen wel wat ik er weer kan van maken.

Of een apc-tje of op nieuw met de 845.:'(

Laat morgen wel even weten wat beter werkt.

Allemaal weer bedankt voor de snelle reactie's

maak er dan een 50/50 van..?
stuk proberen met APC, en "opnieuw" opbrengen van de 845...?
ben eens benieuwd wat er een beetje werkt! :ja

Sterkte voor morgen, ik zou het zelf nooit riskeren maar nu is het toch te laat. Moest je het er echt slecht afkrijgen kan je ook nog altijd aan de slag met een paint cleanser.

Nu ben ik best wel benieuwd? Hoe is dit verhaal geëindigd? Heb je de collinite er nog vanaf gekregen?

Nog even 't gevolg van mijn probleempje.....

Nu op 4 februari de auto eerst gewassen met bug shaush, nagespoeld, weer gewassen met Meguiars gold glass shampoo.
Auto gedroogd en nog steeds waren de wax kringen zichtbaar.:'(

Toen maar de dap erbij, finalle monello op wit haalde de oude wax resten weer weg......

Lekker op nieuw in de collinite 845.

't was een lekkere morgen met een lekker zonnetje:)

groetjes
peter