Zit midden in een full detail van de E46, begint m'n DAP uit te vallen ]-0
Het is niet echt duidelijk waarom ie uitvalt (net zo gekmakend onvoorspelbaar als een draadbreuk) en het lijkt enige relatie te hebben met het toerental - op lage standen stopt ie er eerder mee, of wil ie zelfs helemaal niet starten. Ik heb 'm al 2 (of is het 3?) jaar maar gebruik 'm helemaal niet zo vaak.. ik denk dat ie zo'n 14 dagen gedraaid (dan wel 12 uur per dag :-b) heeft in die tijd.
Iemand enig idee wat dit is.. koolborstels? Hoop het niet want ik heb dat zakje al een tijdje niet meer zien rondslingeren :schaam
Tweede probleem: ik heb de achterkant van machine opgemaakt om te kijken of het een los draadje oid is (nee) en nu blijft de knop niet meer zitten.
Ik heb de knop er gewoon af ge'klikt' en het lijkt niet alsof er iets gebroken is... hij blijft alleen niet meer zitten. Heeft iemand dat eerder gehad?
Ik ga de garage maar omkeren, op zoek naar die koolborstels :s
Het is niet echt duidelijk waarom ie uitvalt (net zo gekmakend onvoorspelbaar als een draadbreuk) en het lijkt enige relatie te hebben met het toerental - op lage standen stopt ie er eerder mee, of wil ie zelfs helemaal niet starten. Ik heb 'm al 2 (of is het 3?) jaar maar gebruik 'm helemaal niet zo vaak.. ik denk dat ie zo'n 14 dagen gedraaid (dan wel 12 uur per dag :-b) heeft in die tijd.
Iemand enig idee wat dit is.. koolborstels? Hoop het niet want ik heb dat zakje al een tijdje niet meer zien rondslingeren :schaam
Tweede probleem: ik heb de achterkant van machine opgemaakt om te kijken of het een los draadje oid is (nee) en nu blijft de knop niet meer zitten.
Ik heb de knop er gewoon af ge'klikt' en het lijkt niet alsof er iets gebroken is... hij blijft alleen niet meer zitten. Heeft iemand dat eerder gehad?
Ik ga de garage maar omkeren, op zoek naar die koolborstels :s