• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Help! DAP-500 valt uit! (opgelost!)

rickk

Detailing addict
2 nov 2008
112
62
Zit midden in een full detail van de E46, begint m'n DAP uit te vallen ]-0

Het is niet echt duidelijk waarom ie uitvalt (net zo gekmakend onvoorspelbaar als een draadbreuk) en het lijkt enige relatie te hebben met het toerental - op lage standen stopt ie er eerder mee, of wil ie zelfs helemaal niet starten. Ik heb 'm al 2 (of is het 3?) jaar maar gebruik 'm helemaal niet zo vaak.. ik denk dat ie zo'n 14 dagen gedraaid (dan wel 12 uur per dag :-b) heeft in die tijd.

Iemand enig idee wat dit is.. koolborstels? Hoop het niet want ik heb dat zakje al een tijdje niet meer zien rondslingeren :schaam

Tweede probleem: ik heb de achterkant van machine opgemaakt om te kijken of het een los draadje oid is (nee) en nu blijft de knop niet meer zitten. :'(
Ik heb de knop er gewoon af ge'klikt' en het lijkt niet alsof er iets gebroken is... hij blijft alleen niet meer zitten. Heeft iemand dat eerder gehad?

Ik ga de garage maar omkeren, op zoek naar die koolborstels :s

Het rode wieltje bedoel je? Is dat eraf? Dat is niet de bedoeling. Gelukkig is dat dan zo te fixen door ons.
Stuur even een mailtje naar carclean (liefst met foto's) wat er mee aan de hand is en wanneer je hem aangeschaft hebt.
Zoeken wij een passende oplossing.

Rick ik weet niet waar je woont in Nh maar je kunt eventueel mijn dap 900 lenen om je detail af te maken?

@dibbuz: nee, de aan/uit knop.. Somehow dacht ik dat die eraf moest.

@reny: wauw, da's reuze vriendelijk (Hoorn trouwens), bedankt zeg, maar...gelukkig is het niet nodig!

Nadat ik (eindelijk) uit had gevonden hoe de kop eraf moest was de aan/uit knop snel gefixed, kon toen met een schroevendraaier genoeg "tegendruk" geven om de knop er weer in te "klikken".

Het probleem bleek uiteindelijk toch gewoon een ordinaire draadbreuk in het netsnoer. Stukje eraf geknipt en opnieuw vastgemaakt en hij doet het weer als vanouds :jippie

Die koolborstels ben ik wel kwijt, hebben jullie daar nog een voorraadje van CC?

Maargoed, nu weer terug de garage in. Flink wat vertraging opgelopen waardoor ik pas net klaar ben met polijsten... nu Z-AIO en hopelijk nog tijd genoeg voor Z5 :s

Bedankt voor de reacties!

Zojuist (1:00 :-" ) moe maar voldaan de garage (ben zooo blij dat ik er sinds kort eentje heb. :party ) uitgekropen, het zit erop:

5256157818_583f170418.webp

Jammer genoeg was het zonnetje al weg x-]

T is jammer dat er niet al te veel maan staat deze nacht, anders had je hem ff buiten kunnen zetten. Het spreekwoord: "staat te glimmen als een drol in de maneschijn" is hier wel van toepassing...... :) dat ziet er op cker erg goed uit he ! :jippie

Tegen de tijd dat de koolborsteltjes versleten zijn dan hebben wij wel nieuwe.