• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Helpt Turtle Wax Color Magic op mijn Opel Insignia carbon black lak?

netebuk

Detailing rookie
30 jan 2012
6
0
Hallo
Hier en daar heb ik kleine krasjes op mijn zwarte lak.
Heeft er iemand ervaring met turtle wax color magic?
Maakt dit product geen plekken in de lak?
Of bestaan er beter producten om een een klein deel van een wagen te simoniseren?
Alvast bedankt voor de eventuele reactie

Volgens mij is dit weer zo een "filler" product. Verbergt gewoon de krasjes, maar na een paar keer wassen zijn ze weer zichtbaar...

Het enige waarmee de krassen kunnen verdwijnen is door middel van een goede polijstbeurt, indien ze niet te diep zijn..

Op mijn Peugeot 206 heb ik destijds wel de Turtle Wax Color Magic geprobeerd. Dit vulde de putjes en krasjes mooi op. Althans, dat vond ik toen mooi. Het product is te koop als wax, ook zo te gebruiken. Je krijgt er dus (naar mijn ervaring) geen vlekken van. Je kunt je afvragen of je de krasjes wilt opvullen of wilt verwijderen, zoals NHke al noemt, een polijstbeurt zou een betere optie zijn.

inderdaad, zoals ze al zeiden; krassen verwijderen is beter dan ze even verbergen. Maak eens een foto van zo'n kras, zodat we kunnen oordelen.