• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

Eindelijk eens een ietwat degelijke foto..

Tunesië op een zwoele avond ,normaal ben ik veel witter..;)

DSC00225Small.jpg
 
oh jah, en voor meer foto's van mij ook effe op mijn hyves kijken :-b sta ik maar half op, meer resolutie liet de camera niet toe
 
De mijne staat in mijn avatar. Met mijn lievelingsauto en inclusief olievlekken op mijn hoofd. Zie ook dat ik aardig wat swirls heb die er niet meer uit te krijgen zijn. Sleutelen is meer mijn ding dan poetsen. Verkleumde kop doordat het op dat moment -8 graden was en ik de hele dag onder een (andere) Jeep had gelegen. En Cisco is geen poetsmerk.

Verder hebben we een Suzuki Swift 2006 en Ford Mondeo 2008. Alle 3 zwart.

Jeep gaat dit weekend een verhogingsset onder. Komt de auto inclusief nieuwe banden 15 centimeter hoger te staan

Kees: Bouwjaar 1963
Jeep Wrangler 4.0 Liter High Output. (6 lijnmotor) Bouwjaar 1993
 
X-qlusiveTBY.jpg


Samen met de wederhelft op een feestje in de Heineken Music Hall. Redelijk fris en fruitig om 4 uur 's nachts :party: