Het is maar goed dat de tekst er bij staat: ik dacht even dat we een echte racoon op het forum hadden (foto is wat donker bij Usha, dus het had zomaar een wasbeertje kunnen zijn).Dit ben ik samen met mijn moeder en me hondje Usha
Het is maar goed dat de tekst er bij staat: ik dacht even dat we een echte racoon op het forum hadden (foto is wat donker bij Usha, dus het had zomaar een wasbeertje kunnen zijn).Dit ben ik samen met mijn moeder en me hondje Usha
Dat is een beste arm volNou dan ook maar een foto van mezelf.... met mijn andere hobby
Afgelopen september laten doen.....
Bekijk bijlage 121764
Ach... op een gegeven moment ben je klaar omdat je "vol" zit, terwijl het detailen doorgaatDat is een beste arm volmaar ik denk dat deze hobby duurder is dan het detailen
Ik zit ook zeker niet vol maar merk wel dat de oudere plaatjes weer eens een opfris beurt kunnen gebruikenAch... op een gegeven moment ben je klaar omdat je "vol" zit, terwijl het detailen doorgaat
Het is inderdaad een dure hobby. Maar laten we eerlijk zijn....dat kan detailen ook zijn.
Nou zit ik nog niet vol, maar echt heel veel komt er niet meer bij.
Ik heb een aantal "oude" plaatjes laten coveren, en die ene die nog over is heeft een dusdanige betekenis dat ik m zo laat....Ik zit ook zeker niet vol maar merk wel dat de oudere plaatjes weer eens een opfris beurt kunnen gebruiken
Respect !! zo lang heb ik nog niet gezeten.Ik had net de 1e dag 10 uur gezeten en de 2e dag 8 uur (2 dagen na elkaar) dus ik was lichamelijk op.
Respect voor deze 5 uur..... de ribben heb ik vrij.....en BLIJVEN vrijmaar na 5 uur op de ribben was ik er ook helemaal klaar mee.![]()