• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

Wax Master.webp

Dat ben ik Cees aka De Wax Master, voorheen Goku3 op dit forum ;-)

Leuk topic, goed om in leven te houden in tijden waar mensen steeds banger lijken te worden voor elkaar....

Mijn bijdrage is te zien in elke bijdrage in dit forum:

<---- :blush:

@WouterR Voor de meeste forumleden hoef je niet bang te zijn, maar ook op een ander forum al eens meegemaakt dat iemand door een (vrij nieuw) lid continue werd lastig gevallen. Details ken ik niet, maar als ik me niet vergis is daar ook aangifte bij de politie gedaan, dus dat geeft wel iets aan als een flinke kerel van pakweg 2 meter, zich gedwongen voelt om aangifte te gaan doen. Het lijkt wel alsof er steeds meer mensen rond lopen waar een steekje aan los is (bij mij is ook een steekje los, maar niet gevaarlijk) :cool:

Voor mij dus reden om niet te naam en adresgegevens achter te laten op allerlei plekken, en mijn auto is herkenbaar genoeg als je mijn avatar kent. (al eens met een grote Carclean day de opmerking gehad dat mijn auto gespot was, maar men mij niet had gezien, achteraf bleken we tegelijk bij het koffiepunt gestaan te hebben.)