• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Carclean.com forumleden smoelenboek: Hoe zie jij er uit?

117885
IMG_0917.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RoyR
Ach... op een gegeven moment ben je klaar omdat je "vol" zit, terwijl het detailen doorgaat ;)
Het is inderdaad een dure hobby. Maar laten we eerlijk zijn....dat kan detailen ook zijn.
Nou zit ik nog niet vol, maar echt heel veel komt er niet meer bij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Reactions: Quincy
Ik zit ook zeker niet vol maar merk wel dat de oudere plaatjes weer eens een opfris beurt kunnen gebruiken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een aantal "oude" plaatjes laten coveren, en die ene die nog over is heeft een dusdanige betekenis dat ik m zo laat....
Heb nu twee armen vol, een oude op mijn schouderblad, twee gecoverd op de borst en een op mijn rechter kuit. Eigenlijk -als ik er nu goed over nadenk- ben ik wel klaar.
Bij de foto hierboven moet nog een klein stukje (2,5 uur zitten) worden afgemaakt aan de binnenkant van de bovenarm. Ik had net de 1e dag 10 uur gezeten en de 2e dag 8 uur (2 dagen na elkaar) dus ik was lichamelijk op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had net de 1e dag 10 uur gezeten en de 2e dag 8 uur (2 dagen na elkaar) dus ik was lichamelijk op.

Respect !! zo lang heb ik nog niet gezeten.

heb er nu 3 in totaal 1 op mijn kuit/scheenbeen + 1 op de borst en 1 op de linkerkant van de ribben die is er als laatste bijgekomen maar na 5 uur op de ribben was ik er ook helemaal klaar mee. :worried:

maar dat is inmiddels al weer 2 jaar geleden dus eigenlijk wel weer tijd voor iets nieuws.
 
maar na 5 uur op de ribben was ik er ook helemaal klaar mee. :worried:

Respect voor deze 5 uur..... de ribben heb ik vrij.....en BLIJVEN vrij ;)
Ik moet zeggen dat deze 10 en daarna 8 uur best te doen waren. Alleen kwam mijn lichaam in opstand. Natuurlijk waren er plekken waarbij de tranen me in de ogen schoten, maar ja, als je begint moet je het afmaken ook
 
  • Leuk
Reactions: Alex_G
Hoi Hoi,

Hier bij een plaatje voor bij de naam,
 

Bijlagen

  • IMG_8393.jpg
    IMG_8393.jpg
    145,7 KB · Weergaven: 240
  • IMG_3054.JPG
    IMG_3054.JPG
    106,1 KB · Weergaven: 402
Goedemorgen, Niek Hoogendoorn hier. Bijgaand een plaatje van mijn postzegel met een velg van mijn DS3. Sinds een jaar of 5 ben ik steeds meer bezig met onze collectieve verslaving. Erg slecht voor mijn portemonnee!

Momenteel nog woonachtig in Lelystad, maar druk bezig om weer een stekje te vinden in het Westland. Mocht iemand een betaalbare woon- en/of sleutelruimte weten, dan hoor ik het graag!
Afbeelding%20van%20Niek%20Hoogendoorn.jpg