Hey zwoegers,
Als eerste geweldige guide. Voordat ik deze site ondekt had wist ik niet beter dan dat klei slechts tot knustelgerei diende, maar ik ben inmiddels aardig enthiousiast geworden deze waslijst eens voorzichtig op mijn vaartuig toe te gaan passen. Wat ik me alleen afvroeg welke (poets)doeken je nou precies nodig hebt en hoeveel. Er vliegen zoveel termen rond. Als ik het goed begrijp heb je doeken om materiaal mee af te nemen (detailer), op te brengen (wax, sealer&glaze en paintcleaner), en uit te poetsen (wax?). In dat geval heb je neem ik aan meerdere doeken nodig om materialen op je auto aan te brengen, of kan je met dezelfde gang wax aanbrengen met de doek waar je je een half uur geleden paintcleaner mee op stond te smeren? Waarschijnlijk een domme vraag, maar zoals als gezegd, ik lees de meeste termen ook voor het eerst :weetniet . Alvast super bedankt en nogmaal complimenten voor de guide. Mvg, Jacco
Edit: Vlak na dat ik deze post gemaakt had, viel mijn oog hierop: Mother Wax Kit Is dit een aan te raden set om het bovenstaande stappenplan mee uit te voeren? Heb ik verder nog dingen nodig om aan de slag te gaan (afgezien van de washmit) of volstaat deze kit?
Wederom bijv, dank.