• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het nieuwe uiterlijk van ons forum: zo zal het er ongeveer uit gaan zien!

Hier een voorbeeld van wat ik graag zie:
24627pd.jpg


En zo is het CC forum:
1zxplds.jpg
 
Aha, ik snap het. De optie bestaat niet in deze software. Ik zie het voordeel ook niet zo?

Je kunt dan weliswaar voordat je het topic aanklikt naar een bepaalde pagina, maar pagina 1 en de laatste pagina kun je al bereiken door op de titel te klikken of door op de knop 'ga naar laatste bericht' te klikken en de tussenliggende pagina's worden maar beperkt getoond. En dan nog weet je niet wat er op welke pagina staat.

Voorbeeld je topic 'Porsche Lovers' toont pagina 1 (overbodig) pagina 2 en 3 (daar zou je op kunnen klikken) en pagina 318 (laatste pagina neem ik aan).

De buttons pagina 1 en 318 zijn dubbel en dus overbodig. Dan kan je nog op pagina 2 en 3 klikken, maar hoe groot is de kans dat je direct vanuit dat overzicht perse naar pagina 2 of 3 wilt? Je weet immers niet wat daarop staat?

Simpelweg eerst op het topic klikken, geeft je daarna een ruimere keuze aan pagina-buttons.
 
Het forum uit m'n voorbeeld doet dan juist de eerste pagina's van het topic laten zien, de laatste 3 zijn mijn inziens handiger. Je weet van topics welke je volgt toch vaak wel waar je gebleven bent. Of waar je eigen laatste post staat.

Ik ga vaak naar de 1na laatste pagina b.v. Dan kan ik van daaruit verder lezen. Het is puur persoonlijke voorkeur hoor :)
 
We hebben een start gemaakt met de uitrol van het nieuwe uiterlijk. Het is nog niet helemaal gereed, maar we zijn wel een eind.

Momenteel kun je kiezen tussen de stijl die 'smal' is en de 'brede' stijl. De laatste vult je gehele beeld en haalt de balken links en rechts weg.
 
Geen id welke variant ik nu gebruik vanaf me telefoon maar het is sowieso al een enorme verbetering t.o.v. de vorige versie. Vrolijk en leuk doorgetrokken lay-out van de webshop. Gelukkig is de sterke eenvoud hetzelfde gebleven aangezien ik net me weg vind op het forum.
 
Op je telefoon heb je het mobiele thema en die is voor beide varianten gelijk. We zijn blij met de stap vooruit, maar horen ook graag eventuele problemen en kritisch commentaar! :ja
 
Padding op #content graag op 0 zetten. Maakt het een stuk strakker.
En de margins bij #breadcrumbs kun je ook wel weghalen als er toch geen gebruik wordt gemaakt van breadcrumbs.
 
Die #content op 0 vind ik niet zo mooi eerlijk gezegd, het ziet er dan knullig uit. (Niet alleen de forumindex wijzigt, maar ook een conversatie en dat is niet zo mooi).

De margins bij #breadcrumbs worden wel gebruikt, tenminste ze worden later aangepast, omdat ze standaard veel groter staan. Er wordt dus een nieuwe CSS overheen geladen dus wellicht dat je daarom denkt te zien dat de oude waardes toch niet gebruikt worden. Deze worden alleen gegenereerd en aanpassen kan wel, maar bij een upgrade zijn ze weer terug naar de standaard waardes.