• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het nieuwe uiterlijk van ons forum: zo zal het er ongeveer uit gaan zien!

Wanneer ik mijn internet in het klein op het beeldscherm heb staan zoals die standaard eigenlijk al opent:

Schermafbeelding2014-03-24om143957_zps1abc525a.webp

Dan is mijn Berichten/Account rechtsboven in mooi netjes rechts in de bovenhoek.
Wil ik mijn internet volledig op mijn beeldscherm hebben, dan verspringt het een stukje naar links:

Schermafbeelding2014-03-24om144003_zps3c7046b6.webp

Weet niet of dat een foutje is, of omdat het komt omdat mijn 15" macbook gewoon een vrij forse resolutie heeft en dat het niet anders kan,... Viel me gewoon even op, indien normaal dan is het me prima.

Dat komt omdat je de brede versie hebt gepakt, ik weet niet of dat menu in de bovenbalk ook mee kan naar rechts zeg maar.

Het was mij ook opgevallen, ik ga even puzzelen of ik 'm netjes naar rechts krijg.

Edit: opgelost (ververs je pagina maar, nu zou het goed moeten zijn).

Eerste nachtdienst weer gehad hier, ben nog niet zo heel erg lang wakker,...
One to go, dan weer lang weekend :-"

Volgens mij zag ik net nog iets, mbt een verkooptopic, zie op de "hoofdpagina" erachter 3 reacties staan, klik ik er op lees ik geen reacties, is me een tijdje terug ook opgevallen, en een dag later wel,... Of heeft dat met het moderatie deel te maken?

Strikt persoonlijk natuurlijk, maar ik vond de layout / kleurstelling van deze ochtend eigenlijk mooier. Ik snap uiteraard dat de huisstijl doorgetrokken wordt ... Let wel even op dat dezelfde kleuren (check hashcodes) worden toegepast. Zo is bijv. het blauw en oranje nu niet hetzelfde als op de website. Daarnaast is de labeltekst in de oranje buttons wit ipv zwart. Voor de rest vind ik het een mooie voorruitgang met het nieuwe forum. Ga zo door.

Ik vind dat witte in de "buttons" op geheel het forum wel prettig. Leest vind ik veel prettiger dan wanneer het zwart is, maar zal voor een ieder wel persoonlijk wezen. Denk dat wanneer je het zwart zou doen alles een stuk drukker wordt en meer op je af komt. Wat een onrustig leesbeeld zou kunnen geven, en vermoeiender voor je ogen wordt.

Wat je hier ziet Renzo, is het uiterlijk dat straks voor onze webshop ook gaat gelden. We zijn ook daarvoor bezig met een nieuw ontwerp (al enige tijd trouwens). Dus het forum mag nu niet vergeleken worden met de webshop.

Jeroen;n390001 zei:
Eerste nachtdienst weer gehad hier, ben nog niet zo heel erg lang wakker,...
One to go, dan weer lang weekend :-"

Volgens mij zag ik net nog iets, mbt een verkooptopic, zie op de "hoofdpagina" erachter 3 reacties staan, klik ik er op lees ik geen reacties, is me een tijdje terug ook opgevallen, en een dag later wel,... Of heeft dat met het moderatie deel te maken?
Dat heeft met de moderatie te maken denk ik, in het verkoopdeel moeten we berichten goedkeuren. Volgens mij zie je dan wel dat er een bericht is op dit moment, maar kun je er niet heen (omdat hij niet beoordeeld moet worden). Dat wordt in de nieuwe versie van de forumsoftware opgelost.

Persoonlijk vindt ik het zwart op geel/oranje van de webshop duidelijker dan het fletse wit op oranje dat ik hier zie. Verder wel een verbetering t.o.v. de standaard layout.

Beetje off-topic, maar dat overwegen we wel ja.

Renzo 4000;n390002 zei:
Strikt persoonlijk natuurlijk, maar ik vond de layout / kleurstelling van deze ochtend eigenlijk mooier. Ik snap uiteraard dat de huisstijl doorgetrokken wordt ... Let wel even op dat dezelfde kleuren (check hashcodes) worden toegepast. Zo is bijv. het blauw en oranje nu niet hetzelfde als op de website. Daarnaast is de labeltekst in de oranje buttons wit ipv zwart. Voor de rest vind ik het een mooie voorruitgang met het nieuwe forum. Ga zo door.

Je kunt die layout trouwens gewoon nog selecteren, helemaal onderop links kun je de stijl 'Standaard vBulletin' kiezen en dan zit je weer op de stijl met de grijstinten.

Mis wel de tijd ,Soms weet je niet of je de laaste berichten hebt en dan vernieuw ik de pagina altijd ,Vroeger kon je tijd zien dat vond ik makkelijker

Je kunt die layout trouwens gewoon nog selecteren, helemaal onderop links kun je de stijl 'Standaard vBulletin' kiezen en dan zit je weer op de stijl met de grijstinten.
Oké bedankt voor de toelichting, getest en werkt :)