Vandaag naar de wasbox geweest om te wassen. Vooraf wat foto’s gemaakt en achteraf ook, vooral van een ontdekking.
Lekker gefoamed en gewassen en het was niet eens heel erg koud. Daarna Het Zonnetje gesprayd met Wetcoat.
Toen wilde ik gaan drogen alleen helaas kwam er precies een lomperik met een bus in de box naast mij staan. Hij zwiepte met de HD met shampoo werkelijk alle kanten op. Ik heb veel meegemaakt in de wasbox maar dit was een primeur. En de tussenschotten hebben grote openingen.. irritatieniveau: zeer hoog.
Ik besloot Het Zonnetje onmiddellijk de box uit te rijden. Dan maar op het terrein drogen. Het terrein stond echter helemaal vol met auto’s van het autobedrijf, en alle andere boxen waren ook vol.
Dan maar langs de kant neergezet. Ik liep terug naar de box om mijn emmers te pakken. Tussen alle shampoosproei door, zei ik tegen hem:
“Ik zit helemaal onder jouw shampoo, spuit jij altijd zo enthousiast?”
- hij: “oh sorry.”
- ik: “dat is de reden dat ik mijn auto de box uit heb gereden.”
Ik heb slechts één na-foto en dat is van een kleine schade die ik helaas aantrof. Achteraf zie ik op de vooraf-foto dat er daar ook veel viezigheid zat. Er is iets langs gegaan denk ik? De lak zit er nog een soort van op, alleen het is wel geschaafd.
En terwijl ik dit verslag lees, zie ik dat het er ook al zat op de vorige foto die ik heb gepost over de kortingscode. Die foto is anderhalve week terug gemaakt.