• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Het Zonnetje

Vandaag die shiny yellow machine a.k.a. Het Zonnetje gewassen. Hoewel hij nog steeds glansde, was hij wel erg vies.

IMG_3987.webp

IMG_3988.webp

IMG_3989.webp

IMG_3990.webp

Gelukkig was daar de Touchless en BTBM to the rescue. Het was ook rustig in de wasbox, maar ik trek altijd grote bussen aan die naast mij komen wassen.

Ook nu weer kwam er een enorme bus aan gezeild. Chauffeur vond het een goed idee om zijn matten over de prullenbak (tussen onze boxen in) te hangen en ze dan met de HD af te spuiten. In de storm.

Na de Wetcoat gauw Het Zonnetje uit de box gereden om op de parkeerplaats te drogen.

Even wat na-foto’s voordat hij weer gezandstraald werd aan zee bij windkracht 8.
IMG_3991.webp

Voor de oplettende kijker staan ook mijn nieuwe SEAT ventieldopjes op de foto (aangebracht met vet tegen vastroesten) en nieuwe naafkappen.
IMG_3992.webp

Plan is nog steeds om de Cure weer even aan te brengen als bescherming voor de Pure. Tot nu toe heb ik dat steeds met Wetcoat gedaan, want weinig tijd en/of niet echt lekker weer.

Voor nu weer mooi schoon!