• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hey

Ray

Detailing trainee
11 jan 2020
20
25
Hoi Leden,

Ik ben Raymond, 35 jaar en kom uit Heerlen.
Sinds een week trotse bezitter van een Ford Mondeo Titanium. Deze auto is nieuw uit de fabriek geleverd, hij glimt dus als malle en spiegelt maximaal.
Dit willen we ook heel graag zo houden, vandaar dat ik via google hier terecht ben gekomen. Ik hoop hier dan ook veel tips en trucs te vinden. (Ik ben al behoorlijk aan het lezen).
Het goed poetsen en vooral het detailing is nieuw voor mij. Tot nu heb ik altijd zakelijk lease gereden waarmee ik veel op bouw terreinen kwam, deze auto werd dan ook door de wasstraat getrokken. De prive wagen die werd in de wasbox of op de oprit snel gewassen en af en toe eens in de wax gezet.
Met deze auto gaan we het dan ook heel anders aanpakken. We willen hem 1 keer in het jaar naar een professionele cleaner/detailer brengen, tips zijn welkom. Dat zal na onze vakantie rond augustus/september.
Gr.
 
Welkom op het forum, Raymond.
Proficiat met de wagen en fijn dat je je al goed aan het inlezen bent :).
Let wel dat wanneer de poetsmicrobe u eenmaal te pakken heeft, je de wagen niet elk jaar naar een detailer zal brengen :D.
 
Welkom... als het forum helemaal hebt gelezen en carclean hebt ontdekt, gaat die auto nog veel langer glimmen.