• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hi! Heb een Hymer camper en Volvo v60

Bur

Detailing rookie
5 okt 2017
2
15
70
En ben een enorme poetsfanaat. Maar alles wat ik hier lees bezorgt me een minderwaardigheidscomplex ;) Meteen maar mijn vraag: wie wil met mij zowel mijn camper als Volvo detailen? Ik kijk en help (en betaal) en jij hebt de leiding. Omgeving Muiderberg.

Welkom op het forum. :D

Ik snap je enthousiasme, maar forumregel 10;

''Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.''

• Leuk
Reacties: RoyR
Welkom op het forum. Niet nodig om een minderwaardigheidscomplex te krijgen. Iedereen is ooit ergens begonnen zonder kennis van detailen. Je noemt jezelf al een poetsfanaat. Je poetst je auto en camper nu ook? Wat voor spullen gebruik je? Hoe ga je te werk?

• Leuk
Reacties: Quantoxx
Welkom op het forum. :D

Ik snap je enthousiasme, maar forumregel 10;

''Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.''

Ik lees de post van de topic-starter meer als een vraag om hulp van een detailer met meer kennis en ervaring, en daar is het forum nu juist voor bedoeld.

• Leuk
Reacties: Bur en Jdb
Welkom!
Lijkt me niks mis mee om hulp te vragen van een forumlid om de eerste keer een echte detailbeurt te doen.

• Leuk
Reacties: Bur
Ooh zeker, in die vorm vind ik er ook niks mis mee. :) Maar veelal zie je dat dit soort oproepen toch al snel verwijderd worden en daarom was mijn berichtje meer een heads-up. ;)

Welkom op het forum. Niet nodig om een minderwaardigheidscomplex te krijgen. Iedereen is ooit ergens begonnen zonder kennis van detailen. Je noemt jezelf al een poetsfanaat. Je poetst je auto en camper nu ook? Wat voor spullen gebruik je? Hoe ga je te werk?
Dank je wel. Zoals elke 'gewone' ;) Nederlander: met cleaner en wax. Maar nu ik wat meer tijd heb, zou ik het wat grondiger willen aanpakken. Vandaar mijn hulpvraag.

• Leuk
Reacties: Cordoba