• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hi

CXpeu

Detailing addict
6 jun 2008
131
65
Landsingerland
Ik heb me vandaag geregistreerd. Rij in een Peugeot 205 en daarnaast heb ik een CX TRS 2.2 uit '87. Omdat ik toch wel wil dat hij iets langer mee gaat van buiten ben ik overstag en heb me aangesloten bij het legioen "Poetser" :D

En helemaal :)^ Top, carclean bij mij om de hoek ;)

Gr. Arno
 
hey man welkom

mijn vader had vroeger een witte 22 trs met helemaal witte velgen ook
met een gti interieur met die v-tjes
wereldauto's
 
Hee, nog een zwever!!

Welkom hier, hier kun je al de kneepjes leren om je CX zo mooi te laten blinken als toen ze Rennes-La Janais verliet. Of toch bijna...

Het is veel leuker een tijdloze schoonheid te poetsen dan een dom vormgegeven stuk blik. Veel succes met het laten schitteren van deze prachtige wagen. :heart_eyes:


En ja, we willen foto's zien van die CX.


Gauthier
 
Citroën DS zei:
Mooi ding. Is het een Pallas of heetten die toen niet meer zo?

:weetniet ik zou het niet echt weten. Op deze TRS zit iets meer dan normaal. Hij is af fabriek zo met extra's geleverd. Toen was het denk ik al gewoon TRS. De :rules historie van de auto is bekend, alsmede kleur komt niet vaak voor.

Het model, kleur, interieur was voor mij :heart_eyes: .
 
Zit jij toevallig op het citoën forum?

Ik heb deze CX al een keer gezien denk ik, ben alleen niet zeker van waar ik die gezien heb.
 
Vandaag even de CX gewassen. Ik heb nog even geen tijd om hem helemaal te doen. Ik neem aan dat je een auto in 1x moet afmaken (niet in 1 dag natuurlijk) maar door er even niet in te rijden.

Bij het afdrogen met de MD (wafelachtig) merkte ik dat er toch dingen op de lak zaten. Iets wat je bijv. met een zeem niet eens zou merken. Hij ziet schoon weer :cool: uit, maar na deze ervaring alléén maar een extra motivatie om hem onder handen te nemen.

Gr. ;)