• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hier ben ik opnieuw

DonButtie

Detailing chief
28 jun 2013
345
88
36
hee allemaal

ik ben al 2 jaar goed aan het rondsnuffelen en een hoop kennis aan het op doen.

Aangezien ik een tijdje afwezig ben geweest en ik een nieuwe auto heb aangeschafd dacht ik laat ik mij eens opnieuw voorstellen hier zodat ik weer up to date ben.

Heb eerst 7 jaar lang een ford fiesta mk5 zetec s sport gereden met een 1.6 16v met 103 pk gereden uit 2002.
Metallic zwart en krokante korstjes bruin "special paint";).

Veel plezier aan beleefd met rijden en vooral ook met poetsen en een heel goed begin project voor de ervaring.
de ervaring heb ik opgedaan in combinatie met een dap500 en doos vol poets spul (teveel om op te noemen en ook niet echt heel belangrijk)

De ford heb ik 2 weekjes terug ingeruild voor een audi a4 avant 2.0T uit 2008 met 200pk.
De kleur is antreciet metallic en in erg goede staat op een paar kleine steenslag plekjes na op de motorkap en een klein deukje in het rechter voorscherm maar dat mag mijn enthousiasme niet drukken.

ben 2e eigenaar en weinig tot geen swirls en krassen :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

interieur is zwart leder en achterin een deukje in de achterbank van een kinderstoeltje.
maar dat wil ik gaan proberen op te lossen met de welbekende fohn techniek.

fotos zeggen meer dan woorden maar heb nog geen foto van mijn nieuwe voertuig maar dat komt helemaal goed.
deze zal ik dan ook hier in mijn voorstel topic plaatsen en zeker ook in mijn aankomende project pagina.

en ik vergeet nog 1 ding te noemen die ook nog aangepakt moet worden en dat is bij rechter achterportier aan de binnenkant waar helaas een keer de gordel gesp tussen de deur is gekomen maar dat is op lange termijn

• Leuk
Reacties: Tim en StijnV
ja ik ben er ook zeer blij mee

maar heb nog geen goede foto's gemaakt alleen heb ik 3 foto's van met laptop scherm gemaakt van de advertentie toen die nog te koop stond
zijn erg slechte foto's maar beter als niks
IMG-20160130-WA0004.webp

IMG-20160130-WA0016.webp

IMG-20160130-WA0018.webp

zodra het iets beter weer is dan dit regenachtige windige rotweer dan komen ze gelijk erop

• Leuk
Reacties: Ries
Welkom terug;) En blijven dikke wagens die Audi A4's:cool: Mijn oom heeft er ook 1 maar dan de sedan versie en een iets mindere 2.0 motor haha:p

dank je wel
ga morgen als de zon schijnt foto's maken want ben vandaag flink aan het poetsen geweest en resultaat mag er zijn
verslag zal ik in project pagina maken

• Leuk
Reacties: Ries
hee bedankt man vind het zelf namelijk ook:cool::cool::cool::cool:

Heb ondertussen wel gezegd 1 nieuwe foto gemaakt
zal deze even posten

20160311_154231 (1).webp