Spray coat zie ik meer als een gimmick en niet zo zeer als een detailer/spaysealent en persoonlijk ben ik daar niet zo’n fan van.uh...
spray&wipe
Perfetto
cure
red mist (thanks @mfmeijer )
spray-coats (ook soort detailers toch? )
wetcoat
aquafobia
en volgends mij nog meer...
Die ervaring heb ik ook met cure, de glans is echt heel goed. Is nu mijn huidige favoriet na het wassen, 1a2 luchtige spraytjes op een doek is genoeg voor een paneel.Wow! Wat een verschil doet die Cure! Had niet door dat 'ie zo de krassen verbloemde. Meer dan PBW BH!
ja ik snap je,Spray coat zie ik meer als een gimmick en niet zo zeer als een detailer/spaysealent en persoonlijk ben ik daar niet zo’n fan van.
cure heb ik bij de Pure Evo gekregen, en dat beviel me best goed, pure er op, 48h later Cure er over en het voelde zo glad en het zag er super strak uit!Cure heeft de neiging om wat “streperig” te kunnen zijn (egaal aanbrengen/snel afnemen is de truc)maar ik heb eens een testje gedaan om Cure en Gyeon detailer 50/50 te mengen wat em een stuk vriendelijker maakt in het gebruik.
Als ik dan zie dat je Spray&Wipe hebt staan dan kun je ook een keer proberen om 50/50 Cure/S&W te mixen.