• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe deze koplampen als nieuw krijgen?

Zo is dat.
En aangezien hij maar 99 pence koste.
Ze verzenden alleen niet buiten Engeland,maar aangezien mijn zus in London woont :)

Wanneer je doffe koplampen hebt kun je ze het beste polijsten met een goede polijst machine. Dit werkt super goed!
Daarnaast zijn er ook bedrijven die langskomen en zorgen dat je koplampen er weer als nieuw uit zien. [mod]Geen commerciele links, zie forumreglement[/mod]

Ik wil ook mijn vader zijn koplampen herstellen. De stappen om ze te herstellen is duidelijk namelijk: wassen kleinen drogen schuren met p1000 P2000 en P3000. Vervolgens wil ik hem met de DAP500 polijsten. Alleen ik weet niet welk middel ik moet gebruiken zodat er een bescherm laag op komt die het UV ligt tegenhoud. iemand enige idee?

jaouad;350913 zei:
Ik wil ook mijn vader zijn koplampen herstellen. De stappen om ze te herstellen is duidelijk namelijk: wassen kleinen drogen schuren met p1000 P2000 en P3000. Vervolgens wil ik hem met de DAP500 polijsten. Alleen ik weet niet welk middel ik moet gebruiken zodat er een bescherm laag op komt die het UV ligt tegenhoud. iemand enige idee?

denk dat je toch een rotery zal moeten pakken. heb zelf ook wel is gedaan met de dap 500 maar dan krijg je het toch niet hellemaal mooi strak mee. of ik ben te perfectionistisch dat kan ook.