• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verweerde Volkswagen Passat koplampen als nieuw: wetsanding en polijsten.

Gijs V5

Detailing rookie
17 jan 2009
9
0
Mannen,

Hartelijk dank voor jullie deskundige hulp. Wat een geweldig resultaat!

Voor

Koplamp%20voor.jpg


Na

Koplamp%20na.jpg


Groet,

Gijs
 
Ziet er zeker goed uit, kraak helder weer!

Nog verschil gemerkt qua werkelijke lichtopbrengst?
 
Namens Dennis, Johan en mij: graag gedaan! :ja

Enne je oude topic staat nog open, hahaha:

https://forum.Carclean.com/cc_postst1851/Verwijderen-dealer-sticker-van-lak.aspx

:-D

P.S. Je zet het als een stukje reklame toch ook nog op het Passat forum, toch? ;)
 
SkyBuMp zei:
Ziet er zeker goed uit, kraak helder weer!

Nog verschil gemerkt qua werkelijke lichtopbrengst?

Je ziet op de randen van het lichtbeeld weer heel strak en netjes het "prisma" effect (verschillende kleuren doordat het licht door de lens gebroken wordt).
 
:)^ na advies van de heren van CC heb ik het bij de Clio ook gedaan, vond het in het begin wel even spannend. maar net als jou resultaat, het loont zeker.:ja ben benieuwd naar je stukkie bij vwpassat, misschien wel iets voor de PSST nr 2;)
 
Tim zei:
P.S. Je zet het als een stukje reklame toch ook nog op het Passat forum, toch? ;)

Haha, jullie kunnen erop rekenen dat de Passatrijders onder de detailers als ware Carclean-ambassadeurs op het VWpassat forum rondwaren.
Een tijdje terug werd er zelfs een opmerking gemaakt dat het Passatforum door een andere detailshop wordt gesponsord en dat het daarom wel wat minder mocht met de reclame voor CC.
We maken eigenlijk geen reclame: wat we doen is onze ervaringen delen. En dat die met Carclean zonder uitzondering allemaal zéér positief zijn, dat heeft de CC crew helemaal aan zichzelf te danken!
 
Tim zei:
Namens Dennis, Johan en mij: graag gedaan! :ja

Enne je oude topic staat nog open, hahaha:

https://forum.Carclean.com/cc_postst1851/Verwijderen-dealer-sticker-van-lak.aspx

:-D

P.S. Je zet het als een stukje reklame toch ook nog op het Passat forum, toch? ;)

Maar natuurlijk! ;)

Heb al een paar reacties voor een eventuele clinic. Hoe groot mag een groep zijn?
 
man man man, wat een resultaat, ben ik echt jaloers op, heb op de focus een lichte verwering(eerder micro krasjes+veel steenslag...allee voor een niet detailer oog zien ze er goed uit maar ik stoor mij er uiteraard weer aan)
maar op mijn lampen ligt een laag die lijkt op een dikke vernislaag(aan de kantjes zie je heel lichte afbrokkeling...) is het dan ook nog haalbaar? of is het dan not done om te gaan wetsanden?
 
Ik heb hetzelfde probleem op mijn passat. Hoe kom ik aan het stappenplan wetsanden van de koplampen?
 
Het is een duidelijk stukje geworden op de passatforum. Al menig reacties op geweest. Het ziet er inderdaad geweldig uit
 
zuidwest10 zei:
Offtopic.geldt deze clinic alleen voor passat rijders??

@zuidwest10:

Op dit moment ben ik aan het inventariseren bij de VWPassat club en heb al flink wat geinteresseerden. Mocht het zo zijn dat er uiteindelijk nog plek over is, dan laat ik het nog wel even weten via een pb-tje.

Groet,

Gijs