Beste
Kort even voorstellen, ik ben Alessandro, woonacthig in België.
Vorig jaar een nieuwe Peugeot 308 magnetic blue gekocht.
Nu wordt het stilaan eens tijd om hem onder handen te nemen, na een jaar
gebruik en altijd buitenstaan.
Sinds vorig jaar heb ik al in het gamma PB Black Hole en Natty's Paste Wax Blue.
Nu ben ik binnenkort wel van plan de auto sowieso te kleien, pollijsten valt nog af te wachten.
Na het kleien zou ik dan de Black Hole gebruiken, met daarop de Natty's.
Wat doe ik echter met de Black Hole tussendoor? Kan deze gebruikt worden zonder te kleien op voorhand,
zoja moet deze weer worden aangevuld met de Natty's dan?
Ik wil vooral vermijden dat ik de Black Hole nutteloos zit aan te brengen, door ofwel niet goed af te sluiten, of het
eigenlijk bovenop mijn nog actieve Wax te brengen.
Hopelijk kunnen jullie mij wat verder helpen, want soms is het ondanks het veel doorlezen van het forum niet makkelijk om
het bos door te bomen te zien.
Kort even voorstellen, ik ben Alessandro, woonacthig in België.
Vorig jaar een nieuwe Peugeot 308 magnetic blue gekocht.
Nu wordt het stilaan eens tijd om hem onder handen te nemen, na een jaar
gebruik en altijd buitenstaan.
Sinds vorig jaar heb ik al in het gamma PB Black Hole en Natty's Paste Wax Blue.
Nu ben ik binnenkort wel van plan de auto sowieso te kleien, pollijsten valt nog af te wachten.
Na het kleien zou ik dan de Black Hole gebruiken, met daarop de Natty's.
Wat doe ik echter met de Black Hole tussendoor? Kan deze gebruikt worden zonder te kleien op voorhand,
zoja moet deze weer worden aangevuld met de Natty's dan?
Ik wil vooral vermijden dat ik de Black Hole nutteloos zit aan te brengen, door ofwel niet goed af te sluiten, of het
eigenlijk bovenop mijn nog actieve Wax te brengen.
Hopelijk kunnen jullie mij wat verder helpen, want soms is het ondanks het veel doorlezen van het forum niet makkelijk om
het bos door te bomen te zien.