hallo,
Een neef van mij kwam bij mij met de vraag hoe hij het beste zijn rode opel meriva kan beschermen. zodat hij niet roze word. hij word wekelijks gewassen en regelmatig met een wax die hij ergens in duitsland heeft gekocht ( heb hem meteen met carclean kennis laten maken na dat ik dit hoorde). en de auto is voor 2 a 3 maand geleden bij de schade hersteller geweest om een schade te maken en toen hebben ze meteen de auto gepolijst. maar begint nu weer roze te worden.
ik kon de verkleuring met mijn tel. moeilijk op de foto krijgen maar heb het toch maar geprobeer hopelijk is het te zien.
hier een foto van de auto waar het omgaat:
[IMEEM]
[/IMEEM]
foto`s van de verkleuring:
[IMEEM]
[/IMEEM]
[IMEEM]
[/IMEEM]
kleine opsomming van de waxen , glaze`s en selant die ik hier heb staan:
Poorboys World - Natty's Liquid Blue
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EXP Pure Sealant
Poorboy’s World - White Diamond
Poorboy’s World -Natty’s Paste Wax
Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax
en verder de nodige wasmiddelen middelen ( ook klei en dap 900 etc.)
en als jullie met andere merken/producten zouden werken op deze auto wil hij deze gaan aanschafen.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
al vast bedankt
gr nick
Een neef van mij kwam bij mij met de vraag hoe hij het beste zijn rode opel meriva kan beschermen. zodat hij niet roze word. hij word wekelijks gewassen en regelmatig met een wax die hij ergens in duitsland heeft gekocht ( heb hem meteen met carclean kennis laten maken na dat ik dit hoorde). en de auto is voor 2 a 3 maand geleden bij de schade hersteller geweest om een schade te maken en toen hebben ze meteen de auto gepolijst. maar begint nu weer roze te worden.
ik kon de verkleuring met mijn tel. moeilijk op de foto krijgen maar heb het toch maar geprobeer hopelijk is het te zien.
hier een foto van de auto waar het omgaat:
[IMEEM]
[/IMEEM]
foto`s van de verkleuring:
[IMEEM]
[/IMEEM]
[IMEEM]
[/IMEEM]
kleine opsomming van de waxen , glaze`s en selant die ik hier heb staan:
Poorboys World - Natty's Liquid Blue
Poorboys World - Black Hole
Poorboys World - EXP Pure Sealant
Poorboy’s World - White Diamond
Poorboy’s World -Natty’s Paste Wax
Meguiars Gold Class Carnauba Plus Premium Liquid Wax
en verder de nodige wasmiddelen middelen ( ook klei en dap 900 etc.)
en als jullie met andere merken/producten zouden werken op deze auto wil hij deze gaan aanschafen.
ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
al vast bedankt
gr nick