• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe kan het beste boom hars verwijderen?

audi80

Detailing rookie
13 jan 2014
52
0
bij mij in de straat hebben ze hele mooie parkeer plekken met hele mooie naald bomen....

probleem is dat er zomers hars uit komt vallen en op de auto terecht komt.
als ik me auto schoon maak met 'born to be mild' van 'dodo juice' met een warm sopje krijg ik het er niet af.
het zit er nu al een maand op en elke keer als ik me auto schoon maak loop ik er op de poetsen, (1 keer per week)
het is nu al hard en droog alleen de rand zit er nog van de hars vlek.

En niet te lang laten zitten (aanwijzingen goed volgen) want anders krijg je doffe plekken in de lak, en moet je polijsten. Zie mijn review van de valma harsverwijderaar op carclean website.
https://www.Carclean.com/product/Valma/Harsverwijderaar_250ml_A64_100190

ben het nog nooit tegen gekomen op de site :S, tot vandaag dan!

bedankt, zal het binnenkort aanschaffen en uiteraard proberen :D

Jeroen Derde;n395983 zei:
Je kan eventueel ook eerst met een mf doek en ruitensproeiervloeistof proberen, als je dat hebt staan.

Werkt als een tierelier, wel niet telang laten zitten (de boomhars) >>>> Dank u voor de tip!:ja