• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe kan ik dit schoon krijgen bumper geschampt

Rich@rd

Detailing rookie
25 sep 2009
44
7
Hallo, Via een vriendin een vraag gekregen hoe zij dit het beste van haar bumper zou kunnen verwijderen. Alle tips zijn welkom ,^^ Waarschijnlijk is er iemand langsgereden en heeft hem net geraakt. Het is geen diepe kras oid

Richard

IMG_7545Medium.jpg
 
Persoonlijk verwacht ik dat je deze schade nooit voor honderd procent weg zult krijgen. Maar je zult met een goed product voor trims en dergelijke de schade wel wat kunnen verduisteren. Neem bijvoorbeeld de Trim Restorer van Poorboys of PERL van Carpro. Beide heb ik zelf in gebruik en bevallen me goed. PERL is ook te verdunnen voor een wat zuiniger verbruik. Al verteld mijn ervaring met PERL dat wanneer het verdund aangebracht is op sommige type kunststof dat de kans aanwezig is dat het gaat uitlopen. Waardoor dit komt durf ik niet te zeggen. Het geeft wel echt een mooie diep zwarte satijnen glans. ;)

Trim Restorer:

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Trim_Restorer_473ml_PB-TR16_100730

PERL:

https://www.Carclean.com/product/CarPro/PERL_Coat_500ml_PERL500ml_101973
 
daar krijg je vervuiling (bijv. oude wax) mee weg maar geen krassen.....

het ziet er trouwens op de foto uit alsof iemand met een schuurspons aan het boenen is geweest
 
Black Wow????

Gebruik dit vaak op zwaar verweerde bumpers ( laatste tijd vaak op de bumpers van de oudere Volvo`s ).En dit product werkt prima.Mischien beetje prijzig , maar met een een paar druppeltjes doe je zo een gehele bumper.Dus zeer gebruiksvriendelijk;)
 
+1 voor Tim. Volgens mij is idd die bumper gelakt! Dan zeker geen "sponsje" gaan gebruiken!