• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe kan ik het best de schelpen van mijn deurklinken "ontkrassen"?

l-roy

Detailing rookie
21 apr 2010
294
0
Hey,

even een vraagje:

hoe "ontkrassen" jullie de schelpen bij de klinken van de deuren?

kom hier met mijn dap echt niet bij..

alvast bedankt!

Testspot first :-b

Om licht te beginnen; Wolfgang fingerpockets, kan je beter doseren dan een pad. Pas als het erg tegenzit zou ik een cone pakken, en dan zeker tussentijds controleren.

Hans

Neem een microfiber doek, doe daar wat medium (of finishing) polish op, draai deze rond je vingers (zonder de duim) zodat je deze makkelijk nog onder de klink door kan. Wrijf dan lekker goed door zodat de polish afbreekt en je zal de krassen zien verdwijnen. Gemakkelijker is een cone.

SpeeDJ zei:
Met een Cone heb ik hier gehoord...volgens mij een zwarte. Tim, help??
Zwarte Cone

Met een Cone gaat het inderdaad uitstekend, begin met Monello Finale als test en eventueel Mezzo, handgreep zelf afplakken en je kan uitstekend herstellen.

Heb nog niet met een Cone gewerkt, maar lijkt me wel dat je toch voorzichtig moet zijn. Weet niet hoe zacht die Cone is, maar zou zeker regelmatig tussentijds controleren, om te voorkomen dat je te intensief op een (1) plek polijst, waardoor je een deukje in de lak krijgt.

DivingDisaster zei:
Geheel off-topic maar: Perry The Platypus/Perry het vogelbekdier vet!!! ;-)

thnxx :-b

@ aficior: ga er ook zeker voorzichtig mee te werk! lekker rustig aan proberen! niet RAGGEN :)

Groetjes!