• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe lang kun je wax bewaren?

Phaeton W12

Detailing addict
16 mei 2008
143
62
Ik vraag me af hoe lang je poetsspullen kunt bewaren. Vaste waxen zijn kennelijk jarenlang houdbaar, maar andere producten? Hoe zit het met vloeibare waxen, polishers, glazers en cleaners? Ik koop soms nieuwe spullen als de oude nog niet op zijn. Zo doende zit ik nu met een Pre-Cleaner en Wax van Liquid Glass die ik inmiddels ruim drie jaar heb. Wat is de uiterste houdbaarheidsdatum? :weetniet
 
Volgens mij hebben deze niet echt een uiterste houdbaarheid, kan mij vergissen natuurlijk. Belangrijk is wel dat je ze op plek bewaard waar het niet kan vriezen. Dat wil nog wel eens funest zijn, heb ooit een NXT shampoo gezien die bevroren was geweest, raar gezicht, was soort van gaan schiften. Na 10 minuten schudden was het weer in orde, maar je weet nooit wat het met je waxen e.d. doet!
Gewoon ergens binnenshuis bewaren, dan kan het lang mee gaan.