• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

hoe lijmresten plaklood verwijderen ?

bojan

Detailing addict
18 aug 2010
78
55
Heb het geprobeerd met "pootkruid" maar ging echt niet , op aanraden van bandenboer met nagellakremover .... neen dus :| , lak beschadigd -> wel binnenkant van mijn velgen , maar deze waren pas herlakt. Is dit iets ?? Auto Finesse - Oblitarate Tar Remover of dit [h=1]Valet Pro - Citrus Tar and Glue Remover[/h]

Heb het niet direct nodig , maar wil wel iets in huis hebben.

Wat mij altijd lukt (wel met het nodige geduld). Een Föhn op pak + - 10cm afstand (niet té heet). Goed opwarmen, blijven warmen en tegelijk met de duim rollen over de lijm. (Duimen worden zwart maar de velgen proper). Zoals je lijm van een plaat zou wrijven. Kost niets enkel moeite :-)

Laatste restjes doe ik altijd met HG-stickerverwijderaar.

Hier staat ook een how to over geschreven.

https://forum.Carclean.com/#handlei...34/18081-how-to-verwijderen-tape-van-plaklood

Kan je zo'n caramelschijf hier , bij carclean , bestellen ? Ik vind alvast niets via zoekknop .

Euh , BMWlover , mijn vraag was ,kan je hier op CC caramelschijf bestellen ?
Via google inderdaad 't één en 't ander te vinden , maar ik koop liever op sites waar ik zeker van ben dat die goed zijn en met CC nooit geen problemen gehad , vandaar mijn vraag.

Gewoon even een auto materialen zaak binnenlopen die hebben dit standaard in hun assortiment;)