• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe pre-washen?

Hoe lang heb je het laten zitten voordat je het afgespoeld hebt?
Hier is het verschil toch best goed merkbaar namelijk.

DannyL zei:
Hoe lang heb je het laten zitten voordat je het afgespoeld hebt?
Hier is het verschil toch best goed merkbaar namelijk.

Heb meerdere keren gespoten tot ik het idee had dat de foam goed was. Uiteindelijk zo'n 6 minuten gewacht met spoelen na de laatste foamsessie.

Toevallig hier een soorgelijk 'probleem'

https://forum.Carclean.com/cc_postst14614/Autobrite--Super-Snow-Foam.aspx

De HD foamlans/autobrite had ik gelijk moeten aanschaffen, wat een verschil in schuim met de SSF zeg...
Beetje verhouding in de gaten houden en een keertje de lans goed instellen maar that's it.
Mijn mening dan en gebruik met een kleine karcher.

Ik heb inmiddels een (Nifilsk) foam-lans gekocht. Moet als het goed is passen op een Stihl hogedrukreiniger die ik kan gebruiken.

Ben erg benieuwd naar het resultaat icm Autorbite foam.

nicknameless zei:
https://forum.Carclean.com/cc_postst3442/VIDEO-How-to-Foamen.aspx

Doe dat alleen als je het dak van plan bent te reinigen. Anders zoveel mogelijk vermijden. Je kunt inderdaad zeepresten krijgen , en het zal niet bevorderlijk zijn voor de impregneer.

Een paar spetters is onvermijdelijk en kan weinig kwaad.

De foamlans past en het verschil (en natuurlijk gemak) is enorm.

Wel even zoeken naar de juiste mengverhouding. Onderstaande foto laat een (ongeveer) 1:10 verhouding zien en de zwarte kraan bovenop helemaal dicht.

07d63e97.webp