• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Resultaat in emmer 24u na rinsless wash.

Morpheus02007

Detailing guru
6 sep 2021
814
135
Welle, Oost-Vlaanderen, Belgium
Ik heb mijn auto eergisteren snel gewassen met Koch Chemie RRW. 40ml in een emmer met 10l water en grid guard. Gewassen met de big red sponge dus niet met 8 doekjes en al die blala. De auto zag er best proper uit...alleen pollen en stof. Ik heb paneel per paneel gewassen en iedere keer de spons uitgewreven op de grid guard en uitgespoeld in de emmer tot de spons juist genoeg water vasthield om niet meer overvloedig te druipen. Nadien de emmer uitgegoten in een witte emmer om te kijken wat het vuil zou doen. In het midden heb ik met een papier eens over geweest om het verschil te zien. De bovenste vloeistof was nog proper en het vuil plakte op de bodem van de emmer. Dus een goede grid guard is nodig en er zit veel meer vuil op een auto als op het eerste zicht lijkt.
1000025293.webp