• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe schoenstrepen wegkrijgen ?

insignia-boy

Detailing rookie
16 nov 2009
32
0
Yo de mannen,

Als ik uitstap hang ik soms tegen mijn deur met mijn schoen. Nu heb ik zo van die vuile strepen op het plastiek, wat zou ik daarvoor kunnen gebruiken.

Alle raad is welkom.
 
de huis tuin en keuken oplossing kan zijn, met een gummetje (potlood gum)

anders proberen met apc, denk dat dat wel moet lukken!
 
Het ouderwetse gummetje wordt vaak genoemd, ik heb zelf goede ervaringen mbt tot "schoenvegen" met Wolfgang Leather Care Cleaner, hiermee kreeg ik vervuiling weg dat APC niet voor elkaar kreeg
 
'wondersponsje' o.a. van de action, werkt vrijwel altijd.
sponsje moet je nat maken voor gebruik

pas op, niet op gelakte of glanzende oppervlaktes gebruiken
 
wel met jullie gummetje help niet, integendeel trek er meer op de deurpanelen en APC zuiver gaan wat weg maar er blijft een vage film nog die ik niet wegkrijg

wat kan ik nog proberen ? ? ?

alvast bedankt voor de eerste tips
 
Ik gebruik hier voor Deep Crystal Paint Cleaner van Meguiars en dat werkt buiten verwachting heel goed !
Dasty verwijdert ook dit soort vlekken ! Met excuses naar de Dastyhaters toe maar het werkt !! :ja
 
geert dr zei:
Ik gebruik hier voor Deep Crystal Paint Cleaner van Meguiar's en dat werkt buiten verwachting heel goed !
Dasty verwijdert ook dit soort vlekken ! Met excuses naar de Dastyhaters toe maar het werkt !! :ja


ok het proberen waard, waar heb jij dasty gevonden bij ons
 
Wel heb mijn strepen min of meer al voor 80 procent weggekregen.

Hou jullie op de hoogte, had enkel foto's getrokken, zo kan ik een voor en na van maken.
 
Zelfs nu in de aanbieding >>> vrouwlief ook blij ;) :)

Dasty.jpg