• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe verspreiden jullie je polijstmiddel machinaal?

Jowie

Detailing rookie
25 jun 2013
367
0
Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Mij Is aangeleerd om het polijstmiddel op je pad te doen, 4 spuitjes te grootte van een erwt. Vervolgens op een gedeelte van je paneel te verspreiden door licht te stempelen. Machine op je paneel en verdelen in standje 1.

Toevallig zag ik vanochtend een filmpje van een carclean man die het op zijn pad deed en vervolgens de pad op het paneel uitsmeerde(machine uit). Vandaar mijn nieuwsgierigheid. Misschien zijn er nog andere manieren? Bedenk maar eens op hoeveel verschillende manieren men een trui aan/uit doet :)_[]
 
Maakt weinig verschil. Beiden opties zijn mogelijk.
Al heb je met smeren een egalere verdeling dan met stempelen en minder last van spetteren tijdens het polijsten.
 
Beiden kan ook nog...
- 4 erwtjes op je pad
- stempelen op het paneel
- met machine uit verdelen over het paneel
- vervolgens met machine op stand 1 om het nog gelijkmatiger te verdelen
 
Ik doe meestal precies waar ik zin in heb..soms stempelen, soms smeren en soms een combinatie van beiden. Denk dat het een voorkeursding is.
 
Mijn buurman stempelt ook , die denkt altijd dat ie een voorkeursbehandeling geniet......hij zou beter werk zoeken :-"