• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe verwijder ik het beste insecten?

marcelq3

Detailing trainee
21 jul 2012
16
47
Hoe kan ik het beste de restanten van diverse insecten verwijderen,met mijn vorige auto deed ik dat met oude panties,is er een goed middel voor zo ja welke?

poorboys heeft daar een handig doekje voor.

101031.webp

gelijk bestellen ;)

Gebruik de Bug Squash in combinatie met Bug Towel van PB.

Alleen wel vaak de doek uitspoelen ivm de lijkjes ;)

Verders een fijne combi voor dit werkje.

PB BugsSquash !
wel verdunnen... anders is het wat te bruut voor je waslaag..

dat doekje kende ik nog niet...
volgende bestelling maar eens toevoegen :P

JW

Ik gebruik Auto Finesse - Citrus Power Bug and Grime Remover
Tast je waxlaag niet aan. Kan je ook gebruiken als je wagen heel vuil is als pre wash

Vandaag zojuist getest

Auto Finesse - Citrus Power Bug and Grime Remove en PB - Mesh Microfiber Bug Towel

Ideale combinatie

Kreeg vroeger maar 95% weg ondanks ik heel veel autostrade doe en ze niet iedere dag afkuis,
maar met dit ging het super. Heb alles weggekregen

Ik heb goede ervaringen met Auto Finesse - Citrus Power Bug and Grime Remover. Toen we terug kwamen van de zomer vakantie zat voornamelijk de voorkant van de auto onder de insecten.
In gespoten met Citrus Power Bug and Grime Remover en toen afgespoten met de tuinslang. Zelf had ik niet behoefde aan de PB Mesh Microfiber Bug Towel.

Als de auto in de wax/sealant staat, krijg ik alle resten gewoon weg met wassen met warm water en shmpoo. Auto of motor wordt wel eerst gefoamd met AB Magifoam. Als het om een paar lijkjes gaat, gebruik ik Poorboys spray and wipe in combinatie met langharige MF doek. AF citrus power en Poorboys Bug Squash heb ik geen ervaring mee, maar tot op heden ook nog niet nodig gehad.