• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoe verwijder jij sneeuw van de auto?

Neem je vrouwtje mee shoppen en zet je auto een x aantal uur in de parkeergarage. Toevallig moet ik voor mn werk mijn auto altijd in de parkeergarage zetten. Als ik dan klaar ben met werken is alle sneeuw verdwenen:)
 
McShine zei:
Tja, ik vervloek al die auto's die met aftermarket-xenon verblinden wegens:

-Een verkeerde afstelling
-Vervuilde koplampen
-Ontbrekende/verouderde lenstechniek


Die koplampsproeiers worden niet voor niets af-fabriek al sinds introductie geleverd........

net of die sproeiertjes werken, die maken de lamp alleen maar nat, maar het vuil gaat er niet vanaf, maar een verkeerde afstelling/ calibratie kan ook bij af fabriek xenon, ik kom de laatste tijd meer nieuwe auto's tegen met te hoog staande lampen dan oudere auto's
en dat strooilicht bij de aftermarket komt door het monteren van een verkeerde lamp, en dan heb ik het hier even over de h7 die in mijn auto zit, daar moet je dus niet een h7 ombouwset voor hebben maar een h7r (r staat voor reflector) en dan heb je dus geen last van strooilicht, die lamp is afgeleid van de d2r lamp die in de auto's zit die af fabriek xenon hebben zonder lenslampen.
 
Doordat mijn vriendin schade heeft gereden aan haar 206 (en deze dus gedemonteerd binnen staat) moest mijn auto de laatste dagen buiten slapen.

De losse sneeuw heb voorzichtig met de hand verwijderd. Van ijsvorming was geen sprake.

Je ziet genoeg malloten die met een dik pak sneeuw of een laag ijs op hun auto gaan rijden....}:)w Je bent mooi de lul als zo'n brok ijs op jou auto komt als je er achter rijdt...jij blijft met de schade zitten en de veroorzaker heeft niets gemerkt en rijdt gewoon door.