• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoeveel lak verwijder je met verschillende stappen (Engels)

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.495
198
44
Ik heb een heel nuttig topic (Engels wel vereist) om te laten zien hoeveel lak je nou verwijdert met verschillende stappen:
http://archive.meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=4013

Wat mij opvalt is dat er bij de het polijsten met een cuttingpad en M85 (een behoorlijk zware combi) er niks vanaf gaat! Dat had ik toch wel verwacht
 
Ik denk dat Meg's Online er even uit ligt, ook de hoofdsite doet het niet.
 
Is er hier ergens een filter op dit forum die woorden automatisch corrigeert?

De link bevat de term meguiars (dit heb ik getypt zonder single quotes).

Als ik mijn post erop zet, wordt er na meguiar wel een teken geplaatst, waardoor de link corrupt geraakt.

dus de boodschap is: het aanhalingsteken weghalen uit de link!
 
Leuke test maar niet echt betrouwbaar.

Had een geslaagde test kunnen zijn als hij de kap vast had gemaakt en er een laser point had boven gehangen.

Want als je met de lak meter 4 keer op de op het oog zelfde plaats meet heb je 4 verschillende reading's

Misschien wel eens leuk als iemand met een lak meter en een lasertje deze test nog eens uit voert.

Zelf ga ik weldra eens testen hoe veel hit je moet doen om echt door de blanke laak te gaan met de rotery.
Weet uit me test met de ferm dat na 10 hits ssr 2,5 en oranje je er nog niet door bent]d~^