• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoeveel waxen heb je in je collectie?

Ondertussen heb ik de volgende waxen in m'n collectie:

- Poorboy's World Natty's Blue
- Poorboy's World EXP
- Meguiar's NXT Tech Wax 2.0
- Meguiar's Gold Class Wax

Van de NXT 2.0 wax wil ik af, dus die gebruik ik voor m'n broertje z'n scooter of oma d'r auto :-b
De Gold Class wax heb ik nog niet gebruikt, dus ben wel benieuwd :-)^

hmm,

dacht dat het bij mij wel mee zou vallen na het lezen van de reakties.
Heb toch zo te zien aardig wat.

Turtlewax, al gebruik ik deze nu niet meer
Turtlewax velgenwax, voor de winterbeurt
Autoglym SRP, niet slecht maar zo veel stofresidu
Mequiar's NXT TechWax, zelfde kwaliteit als de SRP, maar geen stofresidu
Poorboy's EX-P
Poorboy's Natty's Blue, just how i like it, easy on and off

Ben helemaal tevreden over de kombi EX-P en Natty's Blue.
En toch weer nieuwsgierig over andere topwaxen van Dodo , Fuzion of Swisswax. Ik kan me nog inhouden, of ik het kan volhouden...

Bryan

Inmiddels:
- Collinite Liquid insulator wax No. 845 (geweldig product!!)
- Natty's paste wax red (Alleen voor de geur wil je deze al in je collectie hebben)
- Dodo Juice Austintacious soft wax (Nog niet geprobeerd, net nieuw)
- Dodo Juice Rubbishboy's Juiced Edition (Geweldig product!, schitterende beading en ook bij deze een heerlijke geur)
- Dodo Juice Super Natural 2.0 (panel pot) (nog niet getest)

turtle wax original (siliconen vrij!!)
turtle wax ice liquid (laat geen witte restjes achter)
natty's red,, gewoon een fijn waxje
collinite 845 liquid insulator

binnenkort wil ik de supernatural machine stick hebben van dodo.. lijkt mij super makkelijk!

- PB Polish with Sealant
- Wheelwax
- Meg's M16
en uit de oude doos nog een restantje in de bekende groene fles.
Op de wishlist staan nog Natty's Blue en de Collinite 845.

Voor mij de :

PB natty's blue
Collinite 845
Collinite 476
Collinite 915.

Tot nu bevallen ze allemaal prima (vooral de Collinite, met dank aan Jeroen ;) ) Denk dat ik me hier voorlopig wel mee ga vermaken...

Ik heb er nu ook 3.

Megs NXT 2.0
Dodo Juice Austintacious (nog niet gebruikt en zal waarschijnlijk ook dicht blijven)
Dodo Juice Supernatural Hardwood Case, net binnen en wil ik binnenkort gaan proberen.

Ik wil binnenkort de straight eight pot panel kit van Dodo bestellen en dan is het voorlopig wel genoeg denk ik. :)

welke wax geeft volgens jullie de ultieme wet look?

Ik heb mijn auto nu in twee lagen insulator 845 staan, strak maar niet echt een hele natte look.

ga er vandaag nog maar even over heen met M16, dan zal het al beter worden..

Zoals al vele malen hier langsgekomen is, de ultieme wetlook is niet afhankelijk van de wax, maar hangt af van de voorbereidingen en de lak zelf, als de lak slecht gespoten is, sinaasappeleffect, dan zul je never nooit een wetlook krijgen. Een wax bepaald dus maar voor een klein gedeelte de wetlook, voor ongeveer 10 a 15 %.

ja ik weet dat de voorbereiding de look bepaald:

er vanuit gaande dat die lak goed is voorbereid, wat is dan de ultieme looker ( gewoon een stukje opinie peiling uit nieuwsgierigheid)

Da's persoonlijk.
Als ik Colli 845 zeg, roept een ander wat anders. (met en zonder glaze, getopt of niet getopt, sealantje erbij, etc. etc.)
Genoeg gebruikservaringen in het wax gedeelte. Lees die maar eens en vorm zo je eigen mening.

goku3 zei:
:-d M16 Iam loving It8d

je weet dat ooit....ooit.......oooooiiit eens de M16 niet meer te leveren is he Bas..nou ik wil dan niet zonder zitten;-p

ik had al begrepen dat je een m16 lover was... maar dit slaat toch wel alles:lol :lol

is de m16 ZO goed dan? (beter als natty's of collinite 845??)