• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi allemaal !

Jordy89

Detailing rookie
28 mei 2018
2
15
34
Leiden
Ik wil me hierbij even voorstellen . ik ben jordy 28 jaar oud met een Opel Corsa c 2006. Hiervoor heb ik een Seat Leon 1.8 gehad en vond het altijd al leuk om beetje te wassen en poetsen maar op amateur niveau sinds kort heb ik eigenlijk besloten om het iets serieuzer aan te pakken . Dus heb 2 emmers van chemical Guy's besteld, washandschoen, droogdoek . Maar het werd sinds vorige week steeds meer de basis van het detailen ken ik . Maar er is zoveel te lezen en te leren . Mijn broertje heeft nu een Seat Leon cupra uit 2014 met 400pk en brengt hem nu weg naar een proffesioneel bedrijf om hem te laten detailen . Mijn doel is ook een beetje dat ik dat kan doen voor hem in de toekomst. Maar dat vind die nu nog geen goed plan . Nou.. en ja ik hoop hier op het forum veel te leren eigenlijk . Hier nog 2 foto's
IMG_2027.JPG
IMG_1745.PNG
 
  • Leuk
Reactions: Istnogferarie