• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Hoi nieuw lid

Max1963

Detailing rookie
3 aug 2011
2
0
Hoi mijn naam is Max en ben nieuw op dit forum, ik wil gelijk wel een vraag stellen.
Ik heb een caravan waarvan het dak uitgebeten plekken heeft. Ik heb tijdens slecht weer tuinkussens erop gehad om het dak te beschermen bij het afhalen van de kussens zag ik tot mijn verbazing dat dit "uitgebeten" plekken waren geowrden. Het lijkt nu daar waar de kussen hebben gelegen het dak smetteloos schoon is. Ik heb al aan het poetsen geweest met een poetsmachine dit je bij de bouwmakrt voor een paar tientjes kan kopen. Ik dacht dit zo wel weg te krijgen maar helaas wel een spiegelglad dak maar de plekken zitten er nog gewoon in. Heeft iemand een idee hoe ik dit weg kan krijgen? Voor de duidelijkheid wil ik een foto plaatsen maar moet nog uitzoeken hoe dat werkt.

Groejtes Max

Hoi Max, welkom
Ik hoop dat ze je hier verder kunnen helpen.
Hier zitten alle experts op het gebied van lak detailen :-)^

Hallo Max,

Welkom op het forum.

Ik kan niet zo goed volgen met je uitleg over dat dak:waar de kussens lagen is het dak ok,waar is het dan niet ok??

Naast de kussens??

Foto's : vraag aan iemand z'n emailadres en mail de foto's ff door,dan kunnen ze in je topic bijgevoegd worden:-"
(lukte mij ook niet in het begin,al doende leert men zeker:ja )

Danny

spijtig van die aankoop van dat "poetsmachientje", je had beter eerst gewacht met iets te kopen NA je voorstelling :-b